Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoshop Elements 3 ervaringen gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoshop Elements 3 ervaringen gevraagd

    hallo beste bd mensen,ik heb een vraagje aan jullie alemaal,ik ben van plan a
    dobe photoshop element 3.0 aan te kopen.mijn vraag is dus aan julie mensen met kennis en ondervinding van dit product,is dat een goede aankoop,graag jullie mening over mijn toekomstige aankoop.dank u poli



    canon power shot g6
    Last edited by Hombre; 21 augustus 2005, 19:16. Reden: Onduidelijke titel aangepast

  • #2
    Re: hulp gevraagd

    Photoshop Elements 3 is imo een zeer goede aankoop. Voor slechts een fractie van de prijs van de volledige versie van PS heb je bijna alles wat je van PS nodig hebt voor foto-bewerking.

    Comment


    • #3
      Re: Photoshop Elements 3 ervaringen gevraagd

      Hi,

      Gebruik ook PSE3. Alles wat je nodig hebt, vooral als je in raw werkt.

      mvg,
      DPaul.
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: Photoshop Elements 3 ervaringen gevraagd

        hi

        gebruik PE 3.
        Geen probleem met NEF files
        Heb nog geen hinder ondervonden van ontbreken van sommige functionaliteiten.
        Misschien nog wat extra info moest je dit nog niet hebben :



        groeten
        BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
        It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

        Comment


        • #5
          Re: Photoshop Elements 3 ervaringen gevraagd

          Ook ik gebruik PSE3. De volledige versie bevat dan wel meer functies, doch met PSE3 heb je alles wat je nodig hebt voorhet normale retoucheerwerk. Ik heb nog geen hinder ondervonden van ontbrekende functionaliteiten.

          Comment


          • #6
            Re: Photoshop Elements 3 ervaringen gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door poli
            hallo beste bd mensen,ik heb een vraagje aan jullie alemaal,ik ben van plan a
            dobe photoshop element 3.0 aan te kopen.mijn vraag is dus aan julie mensen met kennis en ondervinding van dit product,is dat een goede aankoop,graag jullie mening over mijn toekomstige aankoop.dank u poli



            canon power shot g6
            Als je het kan stellen zonder acties en laageffecten, dan biedt Elements een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
            Fullator
            Fotostudio Candela Zone
            website: http://www.chronax.be
            website: http://www.marquisemodels.eu

            Comment

            Working...
            X