Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spector perikelen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spector perikelen

    Deze morgen kreeg ik een beschuldigend telefoontje van mijn fotograaf dat mijn maanden geleden bestelde foto's nog niet zijn afgehaald.
    Daar ik maanden geleden geen foto's meer heb besteld heb ik maar mijn foto's van toen meegenomen naar de fotograaf, en inderdaad het waren dezelfde ! Besteldatum en nummer vergeleken, dat klopte als een bus. Moet ik nu een kwade mail sturen naar spector ?
    Ik heb een onnodige verplaatsing moeten doen, en dat is juist wat ik wil vermijden door mijn foto's via internet te versturen. Per ongeluk dubbel besteld kan niet, want ik heb dadelijk na mijn bestelling mijn fotosafe bij spector leeggemaakt.
    Nog iemand met dergelijke ervaring ? Verder niets dan lof voor Spector voor de goede kwaliteit van de foto's !
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

  • #2
    Iedereen maakt al eens een vergissing toch ?
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

    Comment


    • #3
      Perikelen zou ik dit niet echt noemen, bij Kruidvat net een sterker staaltje meegemaakt, kort samengevat : foto's doorgestuurd op 16/09, bestelling was uiteindelijk pas klaar op 22/10 (!), daartussenin 7 verplaatsingen naar de winkel, 3 telefoontjes naar Cewecolor (het lab waarmee ze werken), en uiteindelijk het order opnieuw doorgestuurd.
      Op de kwaltiteit echter niets aan te merken ;-)
      Mark (300D)

      Comment


      • #4
        Originally posted by Cyrox
        Perikelen zou ik dit niet echt noemen, bij Kruidvat net een sterker staaltje meegemaakt, kort samengevat : foto's doorgestuurd op 16/09, bestelling was uiteindelijk pas klaar op 22/10 (!), daartussenin 7 verplaatsingen naar de winkel, 3 telefoontjes naar Cewecolor (het lab waarmee ze werken), en uiteindelijk het order opnieuw doorgestuurd.
        Op de kwaltiteit echter niets aan te merken ;-)
        CYROX,
        Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt met Kruidvat. 5 Verplaatsingen naar Kruidvat en 3 telefoontjes naar Cewecolor. Mijn foto's waren onvindbaar ! Wat bleek : ik had 1 foto in groot formaat gevraagd en dan liggen al die foto's dan in een aparte bak aan de kassa van Kruidvat (wist ik veel?). De Kruidvat verkoopsters stuurden me telkens weer naar hun 'normale' schuifbakken en daar bleken ze dus niet te vinden... Keer op keer op keer ... "Problemen bij Cewecolor mijnheer, daar kunnen wij niks aan doen" . Gewoon te lui/dom om die bak aan de kassa eens na te kijken, zo bleek later.
        Cyrox, het zou me niets verbazen als je oorspronkelijke bestelling ook in de bak aan de kassa van Kruidvat ligt !
        Greetz,
        Dirk

        Comment


        • #5
          Toch niet, in de winkel waar ik geweest ben liggen die bovenop de gewone bakken, daar zijn ze in Ternat wel van op de hoogte
          Mark (300D)

          Comment

          Working...
          X