Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kalender maken & afprinten: beste manier?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kalender maken & afprinten: beste manier?

    hey iedereen,


    ik zou dus graag een kalender maken voor mijn vriendin die 5 maand naar het buitenland gaat studeren.

    nu heb ik al bv www.albumprinter.com gevonden, waar je via een eigen programma simpel een kalender kan maken. nu wou ik eigenlijk weten of jullie nog dergelijke sites kennen die mss goedkoper zijn? en liefst in belgie dat bespaart namelijk wat op de verzendingskosten ook.

    of raden jullie aan via een ander programma te werken om je kalender te maken? zo ja welke en waar laten jullie hem dan op een defig +/- 30cm x 20cm formaat afprinten (liefst ook in BE)?

    design mag vrij simpel zijn, gewoon vanboven mooie foto van ons beide, beetje afgewerkt met wat schaduw ofzo en onderaan de dagen van de maand met klein invulvakje voor notities bij te schrijven.

    alvast bedankt voor jullie antwoord

  • #2
    Re: kalender maken & afprinten: beste manier?

    Kijk eens bij Photobox. Hun afdrukservice is top en de prijs is goed.


    Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment


    • #3
      Re: kalender maken & afprinten: beste manier?

      De goedkoopste manier is natuurlijk zelf maken en printen. Als je Word hebt kan je dat vrij makkelijk zelf :
      methode 1(pdf-file) en methode 2

      www.pixbook.be zou verjaardagskalenders hebben voor 15 eur all-in maar ... ik vind niet onmiddellijk een vb op hun site van hoe het er uitziet ...

      www.hema.be : bureaukalender (30x10) 18.95 en een jaarkalender 19.95

      (met beiden geen ervaring qua kwaliteit kalenders.)
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: kalender maken & afprinten: beste manier?

        hartelijk bedankt,


        heb uiteindelijk toch besloten om hem zelf te maken, aangezien die programma's vaak niet al te flexibel zijn.

        maar voor hem te laten afdrukken, is fotopapier dan wel wenselijk, aangezien er nog met pen moet kunnen opgeschreven worden (afspraken, verjaardagen etc)
        mss is het dan beter om hem te laten adrukken bij de lokale drukker op iets dikker gewoon papier, of geeft fotopapier veel beter resultaat en is het toch beschrijfbaar?

        Comment


        • #5
          Re: kalender maken & afprinten: beste manier?

          Oorspronkelijk geplaatst door TerraWan
          maar voor hem te laten afdrukken, is fotopapier dan wel wenselijk, aangezien er nog met pen moet kunnen opgeschreven worden (afspraken, verjaardagen etc)
          mss is het dan beter om hem te laten adrukken bij de lokale drukker op iets dikker gewoon papier, of geeft fotopapier veel beter resultaat en is het toch beschrijfbaar?
          Ik vermoed dat "gewoon" dik papier het best beschrijfbaar is met om het even welk schrijfmiddel (pen, potlood,...). Je zal misschien wel wat het glanseffect van foto's kwijt zijn, tenzij je wat glanzend dik papier neemt. Met sommige gewone laserprinters kan je op wat zwaarder papier drukken waarbij de foto door de druktechniek toch een glanzend effect heeft (OKI bvb).
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X