Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gastspreker BD dag 4 gekend ??!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gastspreker BD dag 4 gekend ??!

    Van onze reporter ter plaatse...
    "Deze middag ging er - in het grootste geheim - in het Sportpaleis van Antwerpen een generale repetitie door van de Belgium Digital Day 4. Op bijgaande foto (genomen net vooraleer onze fotograaf in het ziekenhuis werd geklopt door de veiligheidsagenten) ziet u president Bush zijn speech opzeggen. Uit welingelichte bron konden wij vernemen dat 'meneer Bush er graag op tijd bij is, vooral als het om speeches gaat'. De mevrouw rechts op de foto zal moeilijke vragen uit het publiek, omzetten naar gebarentaal en zinnen met maximaal 5 woorden, zodat ook president Bush er iets van begrijpt.
    Het enige wat onze reporters de president konden horen zeggen, was : 'It shall pliesant zain...'. De tolk van dienst kon daar niets aan toevoegen..."

    Zou dit dan toch de échte gastspreker worden ?
    Of hebben jullie misschien andere voorstellen/ideetjes ?!
    Let the beast go !
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

  • #2

    Comment


    • #3
      Jan, je informatiedienst is goed, echt heel goed, maar toch nèt niet goed genoeg. Okee, goed, want ze hebben dit gerucht toch maar opgepikt, terwijl wij zo hebben geprobeerd om het zolang mogelijk geheim te houden. Maar zoals gezegd, nèt niet goed genoeg, ook al zijn ze heel erg warm.

      We hebben namelijk geprobeerd Al Gore te krijgen als gastspreker. Reden hiervoor is dat hij (toegegeven, vnl volgens eigen zeggen) zo'n beetje in z'n eentje het internet heeft uitgevonden en alle ontwikkelingen daaromheen, variërend van het CF-kaartje tot en met het JPG-algoritme. Dat leek ons daarom wel een goede spreker, maar nu het uitgelekt is, moeten we Al toch maar cancelen denk ik.

      Jammer, ene Bill G. wilde ook al niet in een pinguïnpakje voor ons optreden, toch een ludieke actie leek ons. Maar blijkbaar ontging hem de humor daarvan volledig.
      En een cabaratier genaamd F. de J. zou in eerste instantie de hele dag met een brilletje gemaakt van het BD-logo rondlopen (twee logootjes tegen elkaar, de lens van het logo is de lens van een brillenglas, leuk gevonden dachten we), maar nadat hij geruchten had gehoord over het logo en de uitwerking van vocht daarop, vond hij het toch te riskant voor zijn nek.

      En zo blijken de voorbereidingen voor de volgende BD-dag toch moeilijker dan we dachten. Maar, we gaan door hoor

      Comment


      • #4
        Hallo,

        Ja Erik, we geven niet op hé!
        Volgende sprekers/spreeksters hebben zich al spontaan aangeboden:
        - Prins Laurent: omdat er zoveel mooi foto's van dieren op BD te vinden zijn ...
        - Michel Vandenbosche van Gaia: omwille van het respect dat BD'ers hebben voor zelfs de allerkleinste diertjes ...
        - Pamela Anderson: omdat er veel te weinig bloot te zien is op BD ...
        - de ganse partijtop van de LPF: dan hebben ze eindelijk eens een complete groepsfoto ...
        - Premier Verhofstad: "De economische meerwaarde van vrijwilligerswerk en hun gelijkgezinden in relatie tot de trendgevoeligheid van BD-badges ..."
        - Sabine Haagdoorn: "De invloed van de steeds wisselende klimatologische verschijnselen op de Bd-badges - en een langetermijnvisie daaromtrent ..."
        - Pettax: "Chemische moleculaire interacties van hun producten wanneer gebruikt met een Löwepro cameratas en een BD-badge ..."
        - Ling Hua Chaipei: "De exuberante moeilijkheden die niet-Nederlandstalige Koreanen ondervinden bij het lezen van het BD-forum - gekoppeld aan het installeren van een Koreaanse plug-in onder Windows 3.1 ..."
        - Conan, Nokin, Alympos, Syno, Kadok, Fiju,...: "Waarom wij in ons vuistje lachen dank zij BD ... en dat zonder dat het ons 1 euro kost ..."
        - Rodita: "De economische bloei van de Australische éénmanszaak ..."
        - Tapvosian: "Alles over garantie ..."
        - De paus: "Het fotograferen van kruizen met een zo geringe mogelijke scherptediepte ..."
        - De federale politie: "Flitstechnieken voor hogesnelheidsonderwerpen ..."
        - Nasa: "Realistisch kleurenbeheer bij het fotograferen van zwarte gaten ..."
        - De magere Von Dole: "Spellingcontroletechnieken dank zij java appelets voor Snitz forums ..."
        - Phatashap: "Kleurenbeheer voor 1 pixel camera's in relatie tot contrast, scherpte, levels, moiré en gamut ..."
        - Trast Spiecom: "Waarom model 2b géén 50-500mm zoomlens kan hebben ..."

        Zo, dit was een kleine greep uit het voorlopige aanbod ...

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Doe mij maar Pamela Anderson, of hadden jullie iets anders gedacht !

          Comment


          • #6
            Originally posted by flurk
            Doe mij maar Pamela Anderson, of hadden jullie iets anders gedacht !
            Laat het ons een beetje natuurlijk houden houden en Sabine Haagdoorn nemen . Van siliconen hebben we de laatste tijd genoeg gehad.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              eMJeke
              website

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lazy Charles
                Originally posted by flurk
                Doe mij maar Pamela Anderson, of hadden jullie iets anders gedacht !
                Laat het ons een beetje natuurlijk houden houden en Sabine Haagdoorn nemen . Van siliconen hebben we de laatste tijd genoeg gehad.
                Lazy, da's anders al ni veel minder hoor !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flurk
                  Originally posted by Lazy Charles
                  Originally posted by flurk
                  Doe mij maar Pamela Anderson, of hadden jullie iets anders gedacht !
                  Laat het ons een beetje natuurlijk houden houden en Sabine Haagdoorn nemen . Van siliconen hebben we de laatste tijd genoeg gehad.
                  Lazy, da's anders al ni veel minder hoor !
                  mogelijks niet veel minder .. maar aangezien "trop is teveel" .. toch liever een gastspreker die kan spreken en niet enkel het podium moet decoreren

                  Comment


                  • #10
                    LOL

                    En wanneer gaan we dan foto's trekken??? Als al die gasten willen komen spreken, dan zal daar gen tijd meer voor zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Hallo Mic,

                      Da's geen probleem ...
                      We maken er immers een weekend van ...

                      Jaja
                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Erik Mansvelders
                        En een cabaratier genaamd F. de J. zou in eerste instantie de hele dag met een brilletje gemaakt van het BD-logo rondlopen (twee logootjes tegen elkaar, de lens van het logo is de lens van een brillenglas, leuk gevonden dachten we), maar nadat hij geruchten had gehoord over het logo en de uitwerking van vocht daarop, vond hij het toch te riskant voor zijn nek.
                        Tsja... Ik had toch liever Y v't H gezien dan
                        Maar dan ging ik ZEKER NIET op de eerste rij zitten...
                        An  a day keeps frustration away!
                        http://www.demey-deleus.be

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,

                          Zowel FdJ als Yv'tH hebben al laten weten niet echt interesse te hebben.
                          Urbanus daarentegen staat al te springen om al de BD-forumleden op te nemen in zijn "speciale" nieuwe strips ... .

                          Jaja
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Oh Leuk... Een Speciale BD Uitgave van "De Geverniste Vernepelingskes" !!!

                            Cool
                            An  a day keeps frustration away!
                            http://www.demey-deleus.be

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Vejito,

                              En nu nog een originele titel vinden voor die strip ...
                              "De gepixelde lenskes?"

                              Jaja
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment

                              Working...
                              X