Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aarschot fullsize album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aarschot fullsize album

    Een album online, echter een iets te hoge resolutie om ze hier in het topic te plaatsen, dus vandaar maar een link naar het album met enkele tientallen foto's van de Slag om Aarschot waar ik weer veel gezellige, leuke en nieuwe BD'rs heb onmoet.

    *****
    De link naar het fullsize album: (waar dus de echte foto's staan hahahaa)

    *****

    En als bonus, enkele BD'rs in actie om te laten zien dat ze meer kunnen dan alleen goede foto's trekken...

    Tom in actie...


    Teddy bear in actie....


    Noname in actie...
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

  • #2
    Re: Aarschot fullsize album

    Als ik uw album zie, word ik er toch echt stil van hoor...

    En dan gaat er in mijn hoofd; 'wat een kwaliteit levert die man, wat een artistiek niveau'

    Respect man, respect.
    Last edited by teddy-bear; 17 augustus 2005, 22:52.

    Comment


    • #3
      Re: Aarschot fullsize album

      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
      Als ik uw album zie, word ik er toch echt stil van hoor...

      En dan gaat er in mijn hoofd; 'wat een kwaliteit levert die man, wat een artistiek niveau'

      Respect man, respect.
      Amai, jij bent er snel bij
      Dat ik jou ooit stil zou krijgen, dat had ik nou nooit verwacht
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Re: Aarschot fullsize album

        Hee, superleuke foto's. Vooral Noname lijkt zo te zijn weggelopen uit de middeleeuwen (afgezien van de bril dan).
        Tom ziet er ook wel uit als een Robin Hood (maar dan eentje die het geld van de rijken houdt ipv aan de armen te geven )
        Teddy lijkt meer op een honkballer
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Re: Aarschot fullsize album

          Hallo krokket (zeggen ze bij ons ) => prachtig album, oog voor detail en compositie...klasse
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: Aarschot fullsize album

            Top Triker

            Ik was maandag nog langs geweest, maar heb blijkbaar een hoop gemist zo

            Het was dan wel een stuk droger heb ik begrepen

            Nu nog wat tijd vinden om de foto's te bewerken...
            Groetjes,
            FilMar, Beeldbrouwer ;-)
            * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

            Comment


            • #7
              Re: Aarschot fullsize album

              Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
              Top Triker

              Ik was maandag nog langs geweest, maar heb blijkbaar een hoop gemist zo

              Het was dan wel een stuk droger heb ik begrepen

              Nu nog wat tijd vinden om de foto's te bewerken...
              Volgend jaar kom je er gezellig bij als wij er ook zijn.... nu ivm de regen op de zondag hadden Noname en ik besloten om maar twee dagen te blijven ipv drie... En of je daadwerkelijk veel gemist hebt... denk dat de derde dag ook wel leuk was als ik het zo hoor en lees... misschien wat minder volk aanwezig!!! En jouw foto's zijn zeker het wachten waard, dat weet ik nog wel van vorig jaar
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • #8
                Re: Aarschot fullsize album

                Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
                Hee, superleuke foto's. Vooral Noname lijkt zo te zijn weggelopen uit de middeleeuwen (afgezien van de bril dan).
                Tom ziet er ook wel uit als een Robin Hood (maar dan eentje die het geld van de rijken houdt ipv aan de armen te geven )
                Teddy lijkt meer op een honkballer

                Tom was hier meer iemand die met een flinke zwieper mijn 50-500 wou vernielen

                Teddy onthoofde mij bijna bij zijn actie...

                En Noname, ik was blij dat hij zijn bril op had, anders was die pijl zeker mijn kant op gegaan... had natuurlijk wel weer een mooie foto gegeven
                http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                Comment


                • #9
                  Re: Aarschot fullsize album

                  Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                  Hallo krokket (zeggen ze bij ons ) => prachtig album, oog voor detail en compositie...klasse
                  Hihihi, ik word er stil van
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aarschot fullsize album

                    Leuke foto's. Inderdaad, een prachtig album van de mensen daar.
                    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aarschot fullsize album

                      Mmmm, hebben idd precies wat gemist op zaterdag en zondag... Ik vind de zwart-witte van de boogschutter geweldig. Kan zo gebruikt worden voor een remake van Floris, Zwaard van Ardoeaan, ...
                      Knappe reeks!
                      Website: http://www.d-eye.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aarschot fullsize album

                        Oorspronkelijk geplaatst door huibke
                        Leuke foto's. Inderdaad, een prachtig album van de mensen daar.
                        Zonder deze mensen niet zulke foto's
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aarschot fullsize album

                          Pffff, Triker legt de lat weer hoog hoor .....

                          Ik moet de mijne allemaal nog grondig bekijken, en deze kerel lapt weeral een albumke in elkaar .....

                          Puik werk kerel , ik vraag me af of wij zaterdag niet veel gemist hebben .... zoals oa Noname in zijn jeugdkleren .....

                          PS : die 50-500 wordt nie meer in het vizier genomen hoor, wss heb ik er zelf terug eentje volgende week ....

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aarschot fullsize album

                            prachtig album triker maja ik had ook nie anders verwacht

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aarschot fullsize album

                              prachtig album

                              Comment

                              Working...
                              X