Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verliezer & winnaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verliezer & winnaar

    Dinsdag 16 augustus. Traditionele kermiskoers in Heusden. Maar niet zo maar één! De klassieker van de kermiskoersen. Of door sommigen niet zonder overdrijven het wereldkampioenschap van de kermiskoersen genoemd. Meestal een overrompeling van toeschouwers. En dinsdag een recordopkomst bij de renners: 178 vertrekkers.
    De eerste foto maakte ik een tweetal ronden voor het einde (rond 17.30). De ontsnapping droeg erchter niet ver genoeg. Op de tweede staat de glunderende winnaar op het 'podium' voor een interview: Nick Nuyens.
    Na lang aarzelen heb ik het toch maar aangedurfd om mijn foto's 'voor de leeuwen te gooien'. Want als ik zie welke sportfoto's hier regelmatig getoond worden ... moet ik zeer nederig blijven.



    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

    eLDee's webstek

  • #2
    Re: verliezer & winnaar

    voor de leeuwen moet nu ook weer niet , de eerste is zeker mooi van compo maar mist wat scherpte en levels, bij de tweede daarentegen is de huidskleur nogal naar de rode kant hé en is de belichting serieus in de war geraakt , maar al doende leert men, niet opgeven

    Comment


    • #3
      Re: verliezer & winnaar

      @eldee: De eerste foto neat image gebruikt? In ieder geval komt het effect niet tot z'n recht in deze foto!!!

      Foto2 komen de kleuren niet tot hun recht!!!

      Overigens vind ik foto 1 een mooie hoek waarbij de wielrenner hebt geschoten Wielrenner in het licht, publiek in het schaduw
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Re: verliezer & winnaar

        1 is in elk geval goed qua compositie, goed afdrukmoment gekozen.
        Misschien idd wat kleur bewerken beetje levels bijsturen in beide shots.
        http://pieterbie.skynetblogs.be

        Comment

        Working...
        X