Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nirwana tuinfeest Lierop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nirwana tuinfeest Lierop

    Enkele sfeerbeeldjes...

    The Sheer



    Racoon



    The Presidents of the United States of America



    Greets,
    Tom
    Canon 6D

  • #2
    Re: Nirwana tuinfeest Lierop

    Mooie fotos, vooral de eerste.

    woon je in de buurt van lierop?

    Gr S
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Nirwana tuinfeest Lierop

      Nr 1 straalt er met kop en schouders bovenuit Mooie pose, gelaat uitdrukking is top
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #4
        Re: Nirwana tuinfeest Lierop

        Tom,

        De eerste is prachtig qua actie/pose, alleen jammer dat zijn gezicht er niet volledig opstaat. Dat zou heel mooi geweest zijn.

        De tweede vind ik ook mooi. Normaal is "mist" nogal hinderlijk, maar hier krijg je een mooie sfeer.
        Ik denk dat je met het verhogen van het contrast een sterker beeld krijgt !?

        De derde. The presidents ... zijn een bekende groep, maar de leden zijn niet echt gekend. Deze foto toont wat "gewoontjes". Het ware mooi geweest als er een (gedeelte van) instrument op de foto stond.
        En de foto is niet scherp.
        Hebje nog andere van "The presidents ..." ?

        Groetjes
        Lukathi
        Groetjes

        Lukathi

        Comment


        • #5
          Re: Nirwana tuinfeest Lierop

          Thx voor het commentaar.

          Ik woon helemaal niet in de buurt van Lierop, maar ben er naartoe gegaan voor het optreden van The Presidents... Helaas heb ik daar niet veel goede foto's van kunnen trekken, ik stond midden in het publiek met mijn "lichtslappe" sigma 70-300. Als je weet hoe het er aan toe gaat als The Presidents spelen... enfin ik moet er geen tekening bij maken
          Canon 6D

          Comment


          • #6
            Re: Nirwana tuinfeest Lierop

            De 1ste is idd super
            Ik moet bevestigen dat het niet simpel was daar deftige foto's te trekken (stond naast Tom ) Het regende af en toe bier en als de Presidents beginnen, ja dan blijf zelfs ik niet stilstaan Ik was wel positief verrast door Racoon, kende ze niet maar die mannen maken sterke muziek (en het zijn nog Hollanders ook ).

            Peter
            Turn beauty inside out!

            Canon Stuff

            http://users.telenet.be/Drah/

            Comment


            • #7
              Re: Nirwana tuinfeest Lierop

              één is zeker prima, maar geef mij maar nummer twee wegens de wondermooie gradee van onder onscherp naar boven gestoken scherp en idem kleur, een van de weinige stagefoto's die eens anders zijn

              Comment


              • #8
                Re: Nirwana tuinfeest Lierop

                Mooie plaatjes, nr2 voor mij het knapst, precies of hij in het heetst van de strijd staat
                Vind de rook samen met de rode kleur een meerwaarden, iets misterieus.
                Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                Comment

                Working...
                X