Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

    ik krijg die kerels er niet scherp op. Ik heb al van alles geprobeerd, het moet aan de lens liggen. Front focus of zoiets . Terug naar Corné met die handel.

    Foto 1 : wilde niet poseren
    Foto 2 : wachten tot ze op hun snufferd gaan
    Foto 3 : staan ze stil, dan gaat er weer een clown met een vlag de aandacht opeisen.







    Wie nog meer van dat fraais wil zien :album (9pics)
    http://www.milestone.be/data2/MotorCross
    Last edited by Hombre; 17 augustus 2005, 10:43.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

  • #2
    Re: ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

    Het lijkt gewoon een sluitertijdprobleem, maar daar zal je al wel aan gedacht hebben.
    Canon EOS 350D (+grip) + Canon 70-200mm L f/4 + Tamron SP AF 28-75mm f/2.8 + Sigma 10-20mm + SpeedLite 580EX + Omnibounce

    Comment


    • #3
      Re: ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

      Oorspronkelijk geplaatst door Metalinc.
      Het lijkt gewoon een sluitertijdprobleem, maar daar zal je al wel aan gedacht hebben.
      Thx voor het advies, maar als ik daar een probleem in zag dan had ik 'm wel in fotodiscussie en niet in showcase gezet

      DPaul.
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

        Op de laatste foto maakt hij het je toch gemakkelijk om er een foto van te maken .

        De eerste is wel speciaal , en de tweede had een knappe actiefoto kunnen zijn, maar er is achter de crosser scherpgesteld en de sluitertijd was veel te lang .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          en de tweede had een knappe actiefoto kunnen zijn, maar er is achter de crosser scherpgesteld en de sluitertijd was veel te lang .
          Mr Bandit,

          Eigenlijk streef ik het omgekeerde na. De sluitertijd was te kort. Ik wil beweging laten zien, en niet door te pannen. Maar ja, er zijn er in de drie reeksen maar 2 daar gevallen, dus ik had geen keus.

          DPaul
          DPaul - A.FIAP
          D810, nikkors and other stuff

          Comment


          • #6
            Re: ook ik was op de cross, maar...(warning unsharp pics)

            zijn er nog die geweest zijn normaal maak ik er ook elke week van de cross maar camera is binnen

            Comment

            Working...
            X