Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon Productregistratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon Productregistratie

    Op de website van Nikon kun je je Nikon-producten laten registreren.

    De eerste vraag is natuurlijk of dit überhaupt enig nut heeft...

    Bij het onderdeel Europese Productregistratie kun je echter maar 3 producten ingeven. Daarna moet je maar Sigma-spullen kopen. (dat laatste is natuurlijk maar een graptjen van mijnentwege) Wat als je er meer hebt?

    Je kan je ook registreren bij het onderdeel Technische Ondersteuning, maar dat werkt momenteel niet...

    seppuku.

  • #2
    Re: Nikon Productregistratie

    Op nikon.de zie ik dat je 20% korting krijgt op bepaalde nikon artikelen als je een Nikon digicam registreerd.

    Comment


    • #3
      Re: Nikon Productregistratie

      Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
      Op de website van Nikon kun je je Nikon-producten laten registreren.

      De eerste vraag is natuurlijk of dit überhaupt enig nut heeft...

      Bij het onderdeel Europese Productregistratie kun je echter maar 3 producten ingeven. Daarna moet je maar Sigma-spullen kopen. (dat laatste is natuurlijk maar een graptjen van mijnentwege) Wat als je er meer hebt?

      Je kan je ook registreren bij het onderdeel Technische Ondersteuning, maar dat werkt momenteel niet...

      seppuku.
      Ik heb bij Nikon productregistratie wel 8 producten ingegeven en je kan er nog meer ingeven als je er meer hebt natuurlijk.
      Nikon body's plus wat Nikkor glas.
      Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

      Comment


      • #4
        Re: Nikon Productregistratie

        geen enkel probleem gehad om al mijn nikon spullen te registreren...
        Ik vind de service via hun site een voorbeeld van gebruiks- en klantvriedelijkheid. Nog nooit problemen gehad met firmwire upgrades (D70 naar D70s; Nikon capture naar 4.2 en 4.3, ..... alles smooth zoals het hoort.
        D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

        BD0323BE

        Comment


        • #5
          Re: Nikon Productregistratie

          hmmm

          20%procent korting !
          Geld dat ook voor verrekijkers? Ben van plan me er een nikon-model aan te schaffen en korting is altijd welkom.
          Mijn vader heeft nog geen tijd gehad om onze digicams te registreren en dus kan ik dat niet zien hé!

          Groetjes B
          Nikon Coolpix 5900;
          Droomt over papa's D 70.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon Productregistratie

            Registratie via Technische Ondersteuning werkt terug. Blijkbaar een tijdelijk probleem met de website. Toch zouden ze die registraties wat mogen vereenvoudigen. Eén keer zou toch voldoende moeten zijn.

            seppuku.

            Comment


            • #7
              Re: Nikon Productregistratie

              Heb onlangs een mail van Nikon gekregen om te vragen of mijn D70 misschien gestolen was. Ik had die D70 verkocht en de nieuwe eigenaar had ook een registratie aangevraagd met hetzelfde bodynummer.

              Comment

              Working...
              X