Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wings and faces

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wings and faces

    Nog vlug eens binnengewipt in Wings and wheels te Ursel.
    Was wat aan de late kant, veel deelnemers waren al huiswaarts vertrokken.
    De fotobuit was mager, maar toch een drietal.
    De laatste is een experimentje.....

    1/ Salu, we zijn terug naar Holland





    2/ En de generaal overzag het slagveld.......





    3/ Euh....... vind iemand hier iets aan ???????





    Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

  • #2
    Re: Wings and faces

    Het laatste "experiment" is niet echt mijn ding, Dirk. Maar de foto's 1 en 2 zijn perfect
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Wings and faces

      De bewerking van de derde staat mij eigenlijk wel aan. Geeft mooi de WO 2 sfeer weer.

      Comment


      • #4
        Re: Wings and faces

        en nr.1 keert terug naar Frankrijk
        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

        Comment


        • #5
          Re: Wings and faces

          Oorspronkelijk geplaatst door Geert1845
          De bewerking van de derde staat mij eigenlijk wel aan. Geeft mooi de WO 2 sfeer weer.
          Al zullen die twee in real life wel niet zo vriendschappelijk bij elkaar gestaan hebben, vrees ik.

          Om de WO 2 sfeer beter te vangen, zou je de foto veel minder contrastrijk moeten maken, heel zacht maken en de kleuren wat desatureren. Korrel was toen niet echt een opvallend verschijnsel. In feite is de linkse man íets te oud om als soldaat door te kunnen gaan.
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Re: Wings and faces

            Eén zegt me niet zoveel, ondanks ik erg veel van vliegtuigen hou

            Twee prachtig, compo (want dat klinkt net iets duurder) prima belichting, scherpte en diepte (dof is ook een chick woord) etc.

            Je mag hier blijkbaar niet gewoon zeggen dat ie mooi is, liefst wat argumenteren waarom

            Drie, de oudheid willen benadrukken denk ik. Links Monty lijkt me en vergeef me de eventuele slechte schrijfwijze, en rechts de Duitsche soldaat.
            Schitterend

            Comment


            • #7
              Re: Wings and faces

              als o.a. ex-piloot hou ik toch van deze turbo-prop mooi belicht en met beweging Natuurlijk is foto nr 2 de max , nr drie vind ik eigenlijk ook niet zo slecht, ik zou hem misschien ofwel overgesatureerd hebben zodat hij een schijn inkleuring kreeg ofwel in uitgebleekt sepia gemaakt hebben, in elk geval vind ik zelfs niet volledig geslaagd, iedere poging verdienstelijk

              Comment


              • #8
                Re: Wings and faces

                oei, deze gemist....

                voorkeur voor nr.2

                derde is goede omzetting, maar compositorisch niet zo goed, te centraal...wagen draagt ook niet echt bij

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Wings and faces

                  Ha, dank jullie voor de replies.

                  Kan me er in vinden.

                  @hombre: bedankt voor de tip.



                  Vond ze eigenlijk ook zo slecht niet, en vond het raar dat na drie dagen nog geen enkele reactie binnengekomen was.
                  Na een tiental dagen afwezigheid doet het deugd te zien dat er toch mensen waren die er iets in zagen.

                  Dirk
                  Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wings and faces

                    Mooi met voorkeur voor 2!! General Mac Arthur leeft nog !!

                    Comment

                    Working...
                    X