Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Köperwelten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Köperwelten

    Is er al iemand naar die tentoonstelling geweest? En mag men daar foto's nemen? Ga er straks namelijk naar toe en ik wou weten of in mijn digitaaltje mag meenemen of niet.

    http://www.koerperwelten.com/index_nl.htm

    Asterix (canon G1)
    Homepage Asterix

  • #2
    ok, ik heb het al begrepen, mijn canon G1 zal thuis blijven
    pech

    Asterix (canon G1)
    Homepage Asterix

    Comment


    • #3
      Tja, ik was daar gisteren avond, en ook zonder mijn digitaaltje. snik, ik heb alles geprobeerd om toelating te krijgen, maar je moet een -beroeps- zijn met de nodige vergunningen.
      Er was daar trouwens een ploeg aan het werk met hasselblad, en die hadden het knap moeilijk om fatsoenlijke composities te maken met al dat volk.
      Maar, moet gezegd worde, de tentoonstelling is wel af, niet schockerend, mooi verzorgd.
      Groetjes en veel kijkplezier



      Comment


      • #4
        Net geweest, was zeker de moeite om te kijen, duurt ongeveer 2h30 om rond te gaan, tip, huur zeker de electronische gids voor 100 BEF. (inkom = 440 BEF)
        En zelf mochten er foto's genomen worden, het had zeker niet makkelijk geweest, het was er zeer druk, aanschuiven om de preparaten te kunnen zien. En bij het buitengaan was de file naar de kassa zeker al één uur. (dus nog voor je een inkomticket kan kopen)
        Iedereen nog een prettig jaareinde


        Tja, ik was daar gisteren avond, en ook zonder mijn digitaaltje. snik, ik heb alles geprobeerd om toelating te krijgen, maar je moet een -beroeps- zijn met de nodige vergunningen.
        Er was daar trouwens een ploeg aan het werk met hasselblad, en die hadden het knap moeilijk om fatsoenlijke composities te maken met al dat volk.
        Maar, moet gezegd worde, de tentoonstelling is wel af, niet schockerend, mooi verzorgd.
        Groetjes en veel kijkplezier




        Asterix (canon G1)
        Homepage Asterix

        Comment


        • #5

          Dan heb ik geluk gehad, nul wachttijd, en héél weinig volk in de keet, vrijdagavond is dat ook traditioneel kalm in dat soort evenementen.


          Comment

          Working...
          X