Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement - Aarschot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Middeleeuws kampement - Aarschot

    Vandaag ook eens geweest. Spijtig genoeg hadden veel buitenlanders al afgebroken zodat het wat minder was dan gisteren en eergisteren (volgens de organisatoren). Blijkt ook niet evident om mensen, dingen vast te leggen en ervoor te zorgen dat er dan geen moderne zaken opduiken...
    Alvast een eerste impressie. Album kun je hier zien





    Last edited by James Joyce; 15 augustus 2005, 19:23.
    Website: http://www.d-eye.be

  • #2
    Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

    Mooie foto's
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

      mooi reeks, je tweede is mijn favo
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

        Ook hier toffe foto's, die blik op de tweede is goud waard, zo van 'oooh, die neemt hier een foto van mij terwijl ik m'n mond niet eens afgeveegd heb '
        D7000 en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

          Voor mij foto 1, mits er enkele storende elementen niet aanwezig waren geweest... maar tja, soms heb je het niet voor het kiezen wat er op zo'n locatie allemaal gebeurt!!!
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #6
            Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

            Voor mij staan ze in de goeie volgorde, de beste vooraan.

            Comment


            • #7
              Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

              off topic: shame on me ik had ze niet gezien, ik probeer alle dagen alles wat af te schuimen maar mis wel nu en dan wat.

              foto nr 1 vind ik persoonlijk de max prima compositie en belichting.
              foto nr 2 zeer goed en leuk gebracht

              In je album, die ik een prima en mooie reportage vind van het evenement zitten pareltjes die je gerust hier ook eens mag tonen
              Last edited by Guest9; 18 augustus 2005, 09:06.

              Comment


              • #8
                Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

                Voor mij nr° 1, ja die hond steelde daar de show.

                + je hart werd plots peperkoek als je in zijn ogen keek!

                Comment


                • #9
                  Re: Middeleeuws kampement - Aarschot

                  kindjes zijn en blijven een dankbaar onderwerp ... ook als ze in een middeleeuws pakje steken zijn nog steeds geweldig en schattig ook al staan ze met een zwaard te zwaaien.
                  De man met zijn hond had me de dag dat ik geweest ben ook al een paar keer de aandacht getrokken. Beiden even handsome
                  Ik vind het 3 leuke foto's. In het album zitten ook een aantal foto's die me wel kunnen bekoren

                  Comment

                  Working...
                  X