Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concert foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concert foto's







    Joeri
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

  • #2
    Re: Concert foto's

    Mooi reeksje, 1 en 2 kunnen me wel bekoren.
    http://www.torekefoto.be

    Comment


    • #3
      Re: Concert foto's

      Het is goed gedaan al zijn er een aantal verbeteringen doenbaar. Bij Brahim bvb. Is het jammer dat je net niet iets meer oog te zien krijgt maar het tglichtje is dan weer wel te versmaden. Andrea is goed zonder meer en bij Yasmine mag die micro wd weggeretoucheerd omdat die in het verhaal niet echt iets bijdraagt.

      Ook jammer is dat ze allemaal horizontaal zijn wat een beetje de dynamiek te niet doet maar desondanks zijn ze scherp, sfeervol en uiterst aangenaam om naar te kijken.

      Comment


      • #4
        Re: Concert foto's

        Knap,

        Maar echt scherp zijn ze wel niet.

        Brahim bvb, daar heeft ie gefocused op de "zijpartij" van zijn gelaat,niet op het oog. Gewoon een kwestie van je focuspunt iets te verleggen !
        Scherptediepte is zooooo delicaat, scheelt hier maar een paar centimeter.
        Maar zou dan wel petat zijn !!!

        Andrea bewoog ook nèt iets te vlug denk ik (aangezien de micro wel scherp is),en Yasmine is een beetje onscherp in het geheel.

        Wat waren je sluitertijden/focuslengte ?

        Inderdaad, het verwijderen van de micro bij Yasmine zou het geheel ten goede komen !



        Groetjes
        Lukathi
        Last edited by Lukathi; 14 augustus 2005, 13:42.
        Groetjes

        Lukathi

        Comment


        • #5
          Re: Concert foto's

          Ik denk wel dat ze scherp zijn , enfin op mijn scherm komen die toch scherp over.

          Comment


          • #6
            Re: Concert foto's

            weer eens prima vastgelegd... hoop dat ook nog eens ooit te kunnen doen

            persoonlijk vind ik hier nergens storende elementen in.

            Comment


            • #7
              Re: Concert foto's

              Oorspronkelijk geplaatst door ccf
              Ik denk wel dat ze scherp zijn , enfin op mijn scherm komen die toch scherp over.

              Zeker niet scherp CCF.
              Ik denk dat Lukathi zijne uitleg wel eens kan kloppen.

              Of zou het aan teveel neatimage liggen?

              Comment


              • #8
                Re: Concert foto's

                Ik vind dat die scherpte echt nog wel meevalt, er zijn er al andere gepost maar idd de scherpte ligt veeleer op de verkerde plaatsen.

                Comment


                • #9
                  Re: Concert foto's

                  Thanks

                  Sluitertijden 1/400
                  F3.5
                  Iso 400

                  Gedaan met Sigma 150 mm Macro
                  Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                  Comment

                  Working...
                  X