Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met posten? Graag Uw medewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met posten? Graag Uw medewerking

    Reeds enkele mensen hebben melding gemaakt van problemen die ze ondervinden bij het posten van een reply of aanmaken van een topic.
    In een poging om dit complexe probleem op te kunnen lossen, vragen we jullie medewerking.
    Indien je vanaf dit ogenblik (niet vorige week dus) een probleem ondervindt bij het posten, probeer dan de omstandigheden in deze topic door te spelen.

    Is er een foutmelding, zo ja: welke?
    In welk forum doet zich het probleem voor?
    Wat zijn de symtomen?
    Is de fout te reproduceren?
    Wie is jouw internet provider?

    Hoe meer we weten, des te beter.

    Alvast bedankt voor de medewerking!
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

    Hombre
    Ik heb enkele waarnemingen die misschien kunnen helpen.
    Als je heel veel zaken openstaan hebt, waaronder Photoshop, is het bij vaak heel gevaarlijk om twee sessies internet op te starten, 1 voor het maken van een nieuwe post in BD en de andere om dan de foto te posten om zo de link te hebben.
    Waneer je dat doet en je plaats de link in BD, en je submit die post, dan blijft het geheel vaak heel lang hangen. Blijkbaar is het wel de pC die de problemen geeft. Je dient lang, heel lang te wachten, en zeker geen refresh drukken.
    Indien je tijdens het posten andere zware taak draait of opstart, loop je bijna altijd de kans dat de boel flest. Een typisch voorbeeld dat gekend is, is de massmail via yousendit waar je files van meer dan 10 MB naar een shared point kan brengen. DOe je tijdens die upload-sessie een zware taak, slaut en de kost vanachter.

    Zo, dit is één van mijn waarnemingen. Als ik op BD post, heb ik altijd slechts max twee open sessies, programma's, taken. Alle andere activiteiten worden steeds gesloten.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

      eens zien of het lukt
      gr, eb

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

        Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
        eens zien of het lukt
        geen probleem bij mij dus
        gr, eb

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

          Zie mijn antwoord in deze thread

          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

            Daarnet nog eens geprobeerd in "mensen en modellen"... noppes
            1:topic previewen kan
            2:Fout reproduceren kan ook(als je hiermee bedoeld zelfde post nog eens proberen)
            3: Soms krijg ik de melding "Error Host not Accessible" en soms een blanco pagina met links onderaan in de balk boven "Start" de vermelding "klaar" maar niets is minder waar
            4: Provider ..telenet en geen proxy instelling maar, directe internetverbinding ook geen router.
            5: In andere fora bvb. "Dieren" en "Testforum" kan ik naar hartelust posten en topics aanmaken.
            Hopelijk genoeg info??
            Good Luck met het oplossen van de probs
            Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

            Comment


            • #7
              Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

              Oorspronkelijk geplaatst door TrieHard
              Daarnet nog eens geprobeerd in "mensen en modellen"... noppes
              1:topic previewen kan
              2:Fout reproduceren kan ook(als je hiermee bedoeld zelfde post nog eens proberen)
              3: Soms krijg ik de melding "Error Host not Accessible" en soms een blanco pagina met links onderaan in de balk boven "Start" de vermelding "klaar" maar niets is minder waar
              4: Provider ..telenet en geen proxy instelling maar, directe internetverbinding ook geen router.
              5: In andere fora bvb. "Dieren" en "Testforum" kan ik naar hartelust posten en topics aanmaken.
              Hopelijk genoeg info??
              Good Luck met het oplossen van de probs
              Idem, meestal blanco pagina als resultaat.
              een uurke of 2 later geen prob blijkbaar, vandaag nog ondervonden in Evenementen.
              Provider Skynet, via router. Ook in testforum geen probs.

              Comment


              • #8
                Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                ik heb problemen in mensen en modellen, de rest gaat goed.


                ik wil een post doen en klik op antwoord verwerken , dan ff wachten en krijg ik een witte pagina met niks op.

                links onderaan op mijn browser staat "done"

                heb vandaag na mss 15 keer te proberen over 1 week hem er toch opgekregen
                door een post aan te maken met als titel
                "eeeeeeeeeee"

                en als tekst "eeeeeeeee"
                deze ging direct
                dan heb ik een aanpassing gedaan en titel en tekst veranderd. en alles ging

                Comment


                • #9
                  Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                  Nog ietske als ik direct terug probeer dan krijg ik "Dit is een duplicaat van een post die reeds verstuurd is geworden geweest" en wordt terugeredigeerd naar de pagina waar ik wilde posten.
                  Dus blijkbaar komt de post wel aan maar wordt hij enkel niet gepubliceerd.
                  Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                    Natuur en landschappen (waar mijn foto's thuishoren), krijg na het posten een wit veld met gereed en dat is alles, als ik gelijk weer dezelfde posting doe krijg ik soms de mededeling dat ik niet 2 x dezelfde kan plaatsen.

                    In Test kan ik gewoon plaatsen, ook had ik de tip gekregen van enkele BDers om eerst de tekst te plaatsen en dan daarna de foto's toe te voegen, maar ook de tekst kan ik dus niet plaatsen.

                    Nu maar hopen dat het opgelost kan worden.

                    Ps. Ook zonder dat er andere programma's op mijn comp. draaien.
                    Groeten Omega.

                    www.digiwaart.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                      In deze post staat het probleem beschreven dat ik vroeger en nu dus opgelost is.

                      Jo.

                      Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                      Zie mijn antwoord in deze thread

                      Jo.
                      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                      Nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                        Toch nog maar even in de aandacht brengen, ik ben benieuwd of er al enigzins een beeld is van het probleem, ik kan al 5 weken geen foto posten en hoop dat toch spoedig weer te kunnen doen.
                        Groeten Omega.

                        www.digiwaart.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                          Awel gisteren heb ik zonder probs kunnen posten onder "mensen en modellen" vandaag echter weer noppes????
                          Ik snap er de ballen meer van...
                          Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                            Hi ,

                            Heb 6x geprobeerd te posten in SPORT, geen resultaat:

                            Wat gebeurt er:
                            -preview werkt normaal
                            -dan druk je om het "bericht te versturen", hij toont de progress van de "newthread page" met blokjes
                            -dat duurt vrij lang (minuut of zo)
                            -dan zegt hij "done" onderaan de newthread page en toont een wit screen.
                            -Druk je F5, dan biedt hij aan te refreshen, maar zodra je dat bevestigt, zegt hij dat dezelfde thread al binnen de 5 minuten was gestart en dit dus niet nog eens kan.
                            -Vervolgens is de nieuwe thread niet zichtbaar.

                            Wat heb ik geprobeerd:
                            -Titel veranderen om te zien of daar reserved chars in zitten, dat is het niet
                            -Na 3x zag ik dat 1 van de URLs "illegal" was, heb die verbeterd, dat was het ook niet
                            -Een identieke thread getracht te starten in "test forum" , DAT LUKTE ZONDER 1 PROBLEEM, fotos en al
                            -Firewall uitzetten tijdens de upload, dat is het ook niet
                            - Op een andere dag geprobeerd (gisteren), geen resultaat

                            Ik werk met XP professional, Norton firewall, 1 GB ram
                            Nooit eerder probs gehad.

                            Misschien moet je kijken naar een recente update van een of andere component op de server ?
                            DPaul.
                            DPaul - A.FIAP
                            D810, nikkors and other stuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Problemen met posten? Graag Uw medewerking

                              Heel vervelend, en jammer genoeg nog niet echt een evolutie.

                              Probleem is dat het enkel bij een heel kleine groep mensen optreed dit probleem (want zoals jullie zelf zien lukt het bij vele wel), en dat het steeds diezelfde groep mensen is die er wel last van hebben.

                              Iets moet dus gemeenschappelijk zijn bij die mensen, in combinatie met iets op de server lijkt me.

                              Alleen is dat moeilijk zoeken. )-: Maar we geven niet snel op.

                              p

                              Comment

                              Working...
                              X