Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dressuurles

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dressuurles

    Na 14 jaar rijervaring en een gebroken enkel geef ik enkel les, hier mijn broertje...
    Langere uitleg stond reeds hier


    Zaterdag


    Woensdag


    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Dressuurles

    Mooie reeks, en dat gevoel ken ik! Ook mijn been over gehad op 3 plaatsen, ijzer en enkele schroeven. Maar ik kruip er nu en dan nog eens op
    Maar toch merendeels nu met de camera tussen de (boere)-paarden
    Is een virus denk ik

    Comment


    • #3
      Re: Dressuurles

      Dag Faan,

      je tweede hobby (ik ben in Andalusië naar de paardenschool gaan kijken echt iets voor jullie denk ik).

      Nu de foto's: de eerste vind ik niet goed (T-shirt overbelicht en achtergrond zegt me niets). De tweede daarentegen is af, mooie achtergrond scherptediepte oke en je hebt tevens het stof van de beweging erin kunnen brengen Bovendien vind ik het rood mooi uitkomen.

      Ook de derde foto is goed, scherpte ligt goed maar misschien iets meer ruimte aan de voorkant ... Wilde je hier pannen?

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #4
        Re: Dressuurles

        Oorspronkelijk geplaatst door pjotr
        Mooie reeks, en dat gevoel ken ik! Ook mijn been over gehad op 3 plaatsen, ijzer en enkele schroeven. Maar ik kruip er nu en dan nog eens op
        Maar toch merendeels nu met de camera tussen de (boere)-paarden
        Is een virus denk ik
        Is inderdaad een virus
        Mijn broer had problemen met de binnenstelling op linkerhand tijdens verzamelen en ik kon het niet laten, kheb mij er toch eens 5 minuten opgezet. Nu heb ik wel massaal veel pijn aan mijn enkel
        Foto's van door mijn broer van mij staan trouwens hier, maar niet teveel letten op de verkeerde houding van handen, benen en voeten. Was 1.5 jaar geleden dat ik nog eens deftig dressuur reed...

        Oorspronkelijk geplaatst door Ronny E
        Dag Faan,

        je tweede hobby (ik ben in Andalusië naar de paardenschool gaan kijken echt iets voor jullie denk ik).

        Nu de foto's: de eerste vind ik niet goed (T-shirt overbelicht en achtergrond zegt me niets). De tweede daarentegen is af, mooie achtergrond scherptediepte oke en je hebt tevens het stof van de beweging erin kunnen brengen Bovendien vind ik het rood mooi uitkomen.

        Ook de derde foto is goed, scherpte ligt goed maar misschien iets meer ruimte aan de voorkant ... Wilde je hier pannen?

        Greetz, RonnyE
        Ja, witte tshirts met zwart paard, het was een nachtmerrie
        Bedankt voor de positieve reactie op de 2e. Die 3e wou ik inderdaad pannen, maar plots vertraagde die en kwam hij dichter naar mij toe, vandaar dit shot, is niets gecropt...
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: Dressuurles

          mooi hoor, vooral de laatste, een bloot bovenlichaam op zo,n mooi paard, vind ik geen goeie combinatie.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Dressuurles

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            een bloot bovenlichaam op zo'n mooi paard, vind ik geen goeie combinatie.
            Lol, ja, als ik les geef krijg je wel redelijk snel warm
            Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
            Focaldesign

            Comment


            • #7
              Re: Dressuurles

              heb altijd paard gereden op het strand en in de duinen,(en in de bak) daarom vind ik paarden foto,s, zoals deze nog steeds zo mooi, stuur maar in hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Dressuurles

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk
                heb altijd paard gereden op het strand en in de duinen,(en in de bak) daarom vind ik paarden foto,s, zoals deze nog steeds zo mooi, stuur maar in hoor.
                grt,bouk.
                Meer paardenfoto's van mij kan je vinden hier , hier en hier
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment


                • #9
                  Re: Dressuurles

                  beste Faan, hopelijk herstel je spoedig, wat de foto's betreft: voor mij is nr.2 een topper: mooi van licht ,compo ,scherpte en actie. Bovendien een pracht van een paard

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dressuurles

                    Hey Dolly, thx voor je reactie. Helaas is de blessure reeds 2 jaar oud en komt die nooit meer volledig goed, ik kan wel opteren voor een operatie want er zweeft nog een stukje kraakbeen in m'n enkelgewricht. Maar voorlopig kan ik weg zonder operatie (al is hard lopen, sporten met veel sprigen en langdurig wandelen ook niet meer te doen). Na m'n studies wil ik naar Defensie, dus ik zal pas binnen 1.5 jaar ten vroegste over een operatie nadenken...
                    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                    Focaldesign

                    Comment

                    Working...
                    X