Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp gevraagd

    Beste medeBD'ers,

    na een paar leuke en minder leuke ervaringen met privé saunas kwam ik op het idee om een sauna review site te maken. Nu voor de layout ben ik naar een specifieke foto op zoek en ik had de stille hoop dat een van jullie er mij mss mee zou kunnen helpen.
    Ik zoek nl een foto van een vrouwelijk model die in bikini of minder op haar buik in het zand ligt.

    Ongeveer zoals onderstaande foto, maar dan horizontaler en meer op de buik.
    linkje
    Heb het maar in een link gezet om geen cp's te schenden.

    Alvast bedankt.

    [MOD] Verplaatst naar Algemeen forum, topic is foto gerelateerd.
    Willy
    Last edited by Hombre; 12 augustus 2005, 10:28.
    Nikon CP 5700
    Sony Cybershot P71

  • #2
    Re: Hulp gevraagd

    zou zeggen neem een leuke meid mee naar het strand en schiet er op los.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Hulp gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk
      zou zeggen neem een leuke meid mee naar het strand en schiet er op los.
      grt,bouk.

      'k weet dat ze dit in nederland doen..... terwijl er 30 man rondstaat te kijken (heeft laastleden nog in de krant gestaan).... Maar in belgie, is dat nog altijd strafbaar
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: Hulp gevraagd

        Oorspronkelijk geplaatst door jdm
        'k weet dat ze dit in nederland doen..... terwijl er 30 man rondstaat te kijken (heeft laastleden nog in de krant gestaan).... Maar in belgie, is dat nog altijd strafbaar

        Dogging !!

        Comment


        • #5
          Re: Hulp gevraagd

          In een sauna zit of ligt men naakt op een bank met een handdoek onder zich.

          Snap daarom niet waarom je voor een sauna review een foto nodig hebt van een bi-of monokini dame in het zand.

          Comment


          • #6
            Re: Hulp gevraagd

            guys, voor jullie op hol slagen toch even verduidelijken wat ik bedoel met 'of minder'. Want ik heb mij wat ongelukkig uitgedrukt denk ik. Ik bedoel hier niet monokini maar zo'n bikini met touwtjes ipv bandjes.
            Dus in dat opzicht jdm denk ik niet dat het bij wet verboden is.
            Maar met dit weer ga ik geen mooie meid vinden die in bikini op strand wil gaan liggen denk ik

            En notex, waarop op het strand? Wel bij sauna zeker bij een bezoek aan een privé sauna heb ik meestal het gevoel dat de mensen het niet doen puur om de sauna, maar om een lekker ontspannende avond te hebben en daarom op het strand= warmte, gezellig, vakantiegevoel -> ontspanning. Vandaar de link met het saunagebeuren. Mensen die naar de sauna gaan enkel en alleen voor de sauna gaan naar mijn gevoel meer naar een publieke sauna dan naar een privé sauna. Correct me if i'm wrong.

            Maar zal iets in sene moeten zetten vrees ik aangezien niemand die foto hier blijkbaar in zijn collectie heeft zitten. Heb ik nu weer zo'n raar ideeën?
            Nikon CP 5700
            Sony Cybershot P71

            Comment

            Working...
            X