Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Big Brother" in Terlaemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Big Brother" in Terlaemen

    Deze voormiddag in Terlaemen wilden Black B@ndit en ik foto's maken van de motorraces in Terlaemen . Ik was blij dat BlackB@ndit mee was gegaan want hij kende de plekjes waar je zonder moeite een beetje draad kon verwijderen om zo langs de omloop , maar toch achter de betonnen wand , mooie actiefoto's kon schieten . (in de Villeneuvebocht)
    Maar dit was zonder Big Brother gerekend . Overal langs de omloop hangen nu van die witte bollen aan masten waar in dan camera's verborgen zijn . En inderdaad , na nog maar nauwelijks goed geïnstalleerd te zijn , kwam de bewaking aan al gelopen , met hond aan de leiband , die ons vriendelijk verzocht van terug achter de draad te gaan .
    Dus vrienden , collega's , het zal nog moeilijk worden van mooie foto's te schieten in Zolder .

  • #2
    Re: "Big Brother" in Terlaemen

    Voor alle duidelijkheid, de draad hing dus al los, en dat was vorig jaar ook al zo. Het is dus niet dat we ergens iets beschadigd hebben .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: "Big Brother" in Terlaemen

      Er is een reden waarom die draad er staat he, daar al eens over nagedacht ?

      Comment


      • #4
        Re: "Big Brother" in Terlaemen

        Hier ben ik het met Raceshot over eens.
        Die draad staat er niet zomaar hé.
        Geef de media niet de kans om de autosport nog meer als duivelse sport af te schilderen.
        Nikon CP 5700
        Sony Cybershot P71

        Comment


        • #5
          Re: "Big Brother" in Terlaemen

          Oorspronkelijk geplaatst door HappyOne
          Hier ben ik het met Raceshot over eens.
          Die draad staat er niet zomaar hé.
          Geef de media niet de kans om de autosport nog meer als duivelse sport af te schilderen.
          idd, ik ben zelf ooit in de chicane zwaar rondgegaan met de Lotus, kan je verzekeren, als daar toen iemand met een kodakske had gestaan, hij had het niet naverteld. Ben dus maar wat blij dat er een beetje kontrole is.
          Je denkt dat je veilig staat of weg kan, maar vergeet het, een stuurloze auto gaat alle kanten uit, weet je dat in de villeneuve veel auto's ook de binnenkant van de bocht inschuiven?

          Comment


          • #6
            Re: "Big Brother" in Terlaemen

            Oorspronkelijk geplaatst door Raceshot
            Er is een reden waarom die draad er staat he, daar al eens over nagedacht ?

            Om opzij te duwen, als je er voorbij wilt
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: "Big Brother" in Terlaemen

              Oorspronkelijk geplaatst door jdm
              Om opzij te duwen, als je er voorbij wilt
              En dan verschieten ze ervan dat de regels almaar strenger worden om amateurs niet toe te laten op circuit. Ik heb jaren moeten "vechten" om een accreditatie op Zolder en een deel van de wedstrijden op Francorchamps te kunnen krijgen. Met jouw mentaliteit blijf je beter thuis in de zetel liggen of kan je bloemekes en vogeltjes gaan fotograferen, daar staat geen draad voor.

              Comment

              Working...
              X