Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

US Entrepid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • US Entrepid

    Mistig weer, beetje sombere foto's, dan maar omgezet naar ZW.

    Is het wat??










    Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

  • #2
    Re: US Entrepid

    mooie reeks.
    de 1ste en 3de vind ik een stuk beter dan de 2de.
    Kodak EasyShare DX6340
    Canon 350D + Sigma 18-50mm F2.8

    Comment


    • #3
      Re: US Entrepid

      Dit zijn imho geen pure z/w foto's , vandaar dat ik het topic verplaatst heb

      Uit het sticky van Z/W :

      Hier worden enkel foto's getoond die naar zwart-wit (grijswaarden) zijn omgezet, de pure z/w foto dus.
      - Foto's met/in een andere kleur, of foto's waar een detail kleur is toegevoegd, zijn NIET toegestaan!
      - Foto's in DUO-TONE, v.b. sepia, bruin, blauw, enz. zijn NIET toegestaan.
      Last edited by Hanske; 9 augustus 2005, 22:37.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: US Entrepid

        alledrie mooi


        1: amai, continu die schroef laten draaien tegen de huidige brandstofprijs om toch maar naar boven te kunnen varen

        2: ik begon je te zoeken, tot de sb-600 eigenlijk als eerste opviel

        3: dus daar is die concorde nu...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: US Entrepid

          prima opnames, vooral nr 2

          Comment


          • #6
            Re: US Entrepid

            Knappe foto's vooral een en twee, waar heb je de USS Entrepid kunnen vinden? Zo'n carrier heb ik ook altijd al eens willen bezichtigen, het probleem is dat je meestal ver weg moet omdat onze marine er geen heeft.
            Nikon D70 - Nikkor AF-S 18-70 DX + Nikkor AF 70-300 + Nikkor AF 50mm 1:1.8D

            Comment


            • #7
              Re: US Entrepid

              Wat mij betreft een top-reeks, omdat het een onderwerp is dat mij sterk interesseert. Mooi verslag van een zeer zeldzaam onderwerp

              @ronbee: ik vermoed dat die in New-York aan een kaai ligt, toegankelijk als museum "denk ik".

              Comment


              • #8
                Re: US Entrepid

                ik ben vooral geboeid door de eerste, de rst wat minder (zonder te zeggen dat het slechte foto's zijn zelle)
                --
                Play Drakensang - a free online mmorpg

                Comment


                • #9
                  Re: US Entrepid

                  Oorspronkelijk geplaatst door RonBee
                  Knappe foto's vooral een en twee, waar heb je de USS Entrepid kunnen vinden? Zo'n carrier heb ik ook altijd al eens willen bezichtigen, het probleem is dat je meestal ver weg moet omdat onze marine er geen heeft.
                  Ik vrees dat je hier gelijk hebt: hij ligt in New York.
                  Heeft een indrukwekkende staat van dienst (kamikaze aanslagen door de Japanners, viste indertijd oa de apollo capsules uit het water), en uit dankbaarheid hebben ze er maar een museum van gemaakt.
                  De Intrepid is ongeveer 300 m lang, de huidige Carriers zouden nog veel groter zijn.
                  Als ge fan zijt van dat soort vaartuigen, zeker een bezoekje waard. Het personeel is zeer deskundig en weet zowat alles over alle bestaande carriers.


                  Dirk
                  Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                  Comment


                  • #10
                    Re: US Entrepid

                    Wauw, die carrier is de max!

                    Spijtig van de lucht, die niet helemaal zwart/wit en lichtjes uitgevreten is. Doet toch wat afbreuk aan de foto, vind ik.
                    "A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire to beat others." (Ayn Rand)

                    Comment


                    • #11
                      Re: US Entrepid

                      In New York dus, zoiets kon ik vermoeden ja. Dat is een beetje ver om 'eventjes' heen te gaan. Wie weet ooit. De britten hebben ook enkele van die bootjes dus das als wat dichterbij! wie weet...
                      Nikon D70 - Nikkor AF-S 18-70 DX + Nikkor AF 70-300 + Nikkor AF 50mm 1:1.8D

                      Comment


                      • #12
                        Re: US Entrepid

                        Als dat vliegdekschip tegenwoordig een museum is, wat doet die Harrier (foto 2) er dan op? Da's niet direct een verouderd vliegtuig zou ik zeggen. Voor wie de Harrier niet kent: is een jet die loodrecht opstijgt en landt. Geen landingsbaan nodig dus.

                        Comment


                        • #13
                          Re: US Entrepid

                          Oorspronkelijk geplaatst door frankonl
                          Als dat vliegdekschip tegenwoordig een museum is, wat doet die Harrier (foto 2) er dan op? Da's niet direct een verouderd vliegtuig zou ik zeggen. Voor wie de Harrier niet kent: is een jet die loodrecht opstijgt en landt. Geen landingsbaan nodig dus.
                          Amerikanen zijn chauvinistisch hé.....
                          Alles waar ze kunnen mee stoefen laten ze zien......

                          Vandaar ook het zeer deskundig personeel, die zoveel over de navy weet, dat ik vermoed dat dit een poging is om U in te lijven.

                          Dirk
                          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                          Comment


                          • #14
                            Re: US Entrepid

                            Wat ik vroeger ook niet wist, is dat het ganse vliegdek gemaakt is met houten planken.

                            -Enorm indrukwekkend is ook de buik van dit schip + bijhorende liften en natuurlijk de comandopost, dat is een kamer in een kamer, de ramen in erg dik kogelvrij glas, zeg maar een fort.

                            -Naast de carrier liggen nog andere kleinere schepen, de "atoomduikboot" is natuurlijk ook een must, je mag overal fotograferen.

                            Neem er toch een volle dag voor...

                            Comment

                            Working...
                            X