Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BAF Merlin @ ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BAF Merlin @ ...

    ...Sanicole Air Show
    Dit beest is een mogelijke opvolger van onze bekende SeaKings
    Nr 1

    Nr 2

    Nr 3
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

  • #2
    Re: BAF Merlin @ ...

    't ziet er wel een degelijk beest uit, op het eerste zicht


    'k weet, 't zal zeker niet gemakkelijk geweest zijn gisteren ..... maar iets tragere sluitertijd had perfecter geweest.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: BAF Merlin @ ...

      Knappe shots van een geweldige helicopter , maar wat bedoel je met BAF ???

      Het is wel een RAF Merlin hè , Royal Air Force en geen Belgian Air Force , denk dat de BAF nog lang kan en zal dromen van zo een machine
      Groetjes, Fabrice
      www.fabke.be

      Comment


      • #4
        Re: BAF Merlin @ ...

        Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe
        Knappe shots van een geweldige helicopter , maar wat bedoel je met BAF ???

        Het is wel een RAF Merlin hè , Royal Air Force en geen Belgian Air Force , denk dat de BAF nog lang kan en zal dromen van zo een machine
        Dat denk ik er ook van Fabke !! De omroeper op Sanicole had het erover dat dit een kandidaat was om onze Seaking te vervangen, maar er mag mij eens iemand komen uitleggen waarom wij zo'n groot beest nodig zouden hebben ??
        Ik persoonlijk zou niet liever hebben hoor dat de Merlin de Seaking komt vervangen maar ik zet er toch mijn geld niet op in hoor
        Denk eer dat het de NH 90 of zoiets zal worden.

        On topic nu ; de weersomstandigheden zaten zondag zeker niet mee ( spreek van ondervinding ) maar al bij al mogen de foto's er zeker zijn hoor.

        Erwin

        PS; geef mij maar een airshow op KB, dat is de enige plaats waar het publiek de zon in de rug heeft
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

        Comment


        • #5
          Re: BAF Merlin @ ...

          BAF = British Air Force

          Inderdaad, juist is juist, ik heb me vergist en moet dus inderdaad RAF zijn ipv BAF

          Thx Fafafabe
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: BAF Merlin @ ...

            Oorspronkelijk geplaatst door erwin
            maar er mag mij eens iemand komen uitleggen waarom wij zo'n groot beest nodig zouden hebben ??
            Het grote beest zou op verschillende niveaus ingezet kunnen worden, namelijk in de SAR- en (troepen e.d.)transport-taak. De Belgische strijdkrachten beschikken immers over geen enkel middelzware of zware transport-helikopters. De nu gebruikte SK verricht momenteel de taak als transport heli in geval dit nodig zou zijn.
            Het is beter in een "all-round" toestel te investeren dan een ander beest te kopen, en dan tot de slotsom komen dat dit beest niet voldoet aan de taken waarvoor het aangekocht werd. Ik weet het: "miskopen" zijn een specialiteit van de Belgen.

            BTW : knappe shots!!

            Comment


            • #7
              Re: BAF Merlin @ ...

              knap en impressionant

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: BAF Merlin @ ...

                Er is geld vrijgemaakt door de regering voor de aankoop van nieuwe helecopters voor vervanging van de seaking.Ook de prijsaanvragen zijn al onderweg.Maar ten vroegste in 2010 zullen we de seakings kunnen vervangen.Maar dit zal geen probleem zijn.Over de opvolger van de seaking kunnen we dus nog alleen maar speculeren en zijn we absoluut nog niet zeker. we zullen wel zien in 2010 want als ze eind dit jaar beslissen of begin van 2006 en er is een levertermijn van 4 jaar op de meeste helecopters van deze aard dus.
                BTW: knappe foto's!
                greetz,

                Joris
                Back in full force!!!!

                Comment

                Working...
                X