Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sanicole 2005 - 100% pure power

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sanicole 2005 - 100% pure power








    Inderdaad slecht weer, maar prachtige vliegtuigen, deze reeks stelt de snelle kisten voor. Vooral de B1 van de USAF vind ik prachtig. Ze missen misschien wat scherpte maar het kan er mee door. Wat denken jullie?

    D70 - Nikkor 70-300mm
    Nikon D70 - Nikkor AF-S 18-70 DX + Nikkor AF 70-300 + Nikkor AF 50mm 1:1.8D

  • #2
    Re: Sanicole 2005 - 100% pure power

    Sterke voorkeur voor de 2e, de B1
    Zo'n beetje Halo-effect errond
    Idd het weer viel tegen, nogal onstabiel en daardoor ben ik vroeger dan verwacht weggegaan, heb nu wel spijt dat ik die B1 gemist heb maar jou foto maakt dat goed
    Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

    Comment


    • #3
      Re: Sanicole 2005 - 100% pure power

      prachtig he, het effect dat je bekomt wanneer de geluidsmuur doorbroken wordt. Moet een knal geweest zijn! Vorig jaar was die er ook bij, maar dit jaar was ik er niet bij.

      Mooi foto's , maar jammer van het weer en de afstand!

      Comment


      • #4
        Re: Sanicole 2005 - 100% pure power

        mooie reeks, ben ook eens op je site gaan zien en vond die foto waar je ie boeing 737 hebt genomen met op de achtergrond die grote witte wolk echt prachtig ( Deze dus )
        Sony Cybershot DSC-F828

        Comment


        • #5
          Re: Sanicole 2005 - 100% pure power

          De pk's springen eruit
          Spectaculaire serie.

          Comment


          • #6
            Re: Sanicole 2005 - 100% pure power

            Oorspronkelijk geplaatst door struisje
            mooie reeks, ben ook eens op je site gaan zien en vond die foto waar je ie boeing 737 hebt genomen met op de achtergrond die grote witte wolk echt prachtig ( Deze dus )
            Ja die vond ik zelf ook leuk, ik had een hele reeks van die Boeing 737 maar ik koos voor deze foto om op de site te zetten omdat de Boeing en de wolk een soort 'X' vormen.
            Nikon D70 - Nikkor AF-S 18-70 DX + Nikkor AF 70-300 + Nikkor AF 50mm 1:1.8D

            Comment


            • #7
              Re: Sanicole 2005 - 100% pure power

              Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
              prachtig he, het effect dat je bekomt wanneer de geluidsmuur doorbroken wordt. Moet een knal geweest zijn! Vorig jaar was die er ook bij, maar dit jaar was ik er niet bij.

              Mooi foto's , maar jammer van het weer en de afstand!

              Ik weet 't, 'n late reactie, maar da's geen barriere effect, maar gewoon de vochtige lucht. Op deze hoogtes zal de SB nooit doorbroken mogen worden..

              Ontopic: erg fraaie effecten, maar erg verwarrend. Jammer.....
              Groets, Gerhard
              Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

              Comment

              Working...
              X