Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bd'ers ook al boven mijn huis?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bd'ers ook al boven mijn huis?







    Ik weet niet of ze in de goede thread staan, anders mogen ze verplaatst worden
    Moest snel dus sluitertijden kloppen niet helemaal, mijn excuses daarvoor.
    Kijk ook eens op mijn Fotoalbum : http://jacg.org

  • #2
    Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

    Nu nog boven je huis, binnenkort ......
    Leuke serie!

    Comment


    • #3
      Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

      Ja kerel, binnenkort staat ge op de cover van een of ander magazine.

      Comment


      • #4
        Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

        Dan krijg je zo'n plaatje



        Het valt totaal niet mee om in een trillende deinzende heli een foto van een bepaald object te maken!
        Visit my website

        Comment


        • #5
          Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

          Oorspronkelijk geplaatst door H€rmen
          Dan krijg je zo'n plaatje


          Het valt totaal niet mee om in een trillende deinzende heli een foto van een bepaald object te maken!
          Bij de foto's van jacg hangt de fotograaf met de (Canon "L") lens buiten, jouw foto is door het glas gemaakt (reflecties).
          Maar volgens mij is het toch wel veel gemakkelijker om foto's te maken vanuit een helikopter dan vanuit een sportvliegtuigje met getinte ruiten.
          Dat heb ik een keer gedaan, de ruiten waren zo donker getint dat ik de iso van 100 naar 400 moest opschroeven om toch nog dezelfde sluitertijd te halen. En dan vlieg je tegen zo'n 200km/h over het "onderwerp" .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

            Klopt idd, De piloot liet niet toe dat ik de deur open deed. Naar zeggen van de instrumenten van het de heli waar ik inzat, vlogen we zo'n 200 meter hoog en 200km/h.

            Het lastigste was het trillen en schommelen.
            Visit my website

            Comment


            • #7
              Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

              Over een paar dagen staat daar zo'n kereltje aan je voordeur om een "unieke luchtfoto" van je huis te verkopen. Ik heb dat een jaar of 5 geleden ook een gehad. Ik viel bijna steil achterover van hun vraagprijs: een 30X40 kostte (omgerekend) zonder passe-partout of kader al zo'n slordige 125 euro als ik me goed herinner.En ingekaderd was je al snel 350 euro kwijt.
              Toen ik vertelde dat ik erg geïnteresseerd was en wel eens zelf wou meevliegen om mijn eigen foto's te nemen, werd de aardige verkoper ineens heel kortaf Ik wou hem ook nog vertellen dat ik zulke schending van de privacy helemaal niet op prijs stelde, maar de deur was al achter hem dichtgevallen

              Comment


              • #8
                Re: Bd'ers ook al boven mijn huis?

                Ik zal de deurbel in de gaten houden.
                Allen bedankt voor jullie leuke reacties
                Kijk ook eens op mijn Fotoalbum : http://jacg.org

                Comment

                Working...
                X