Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Cash back vouchers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Cash back vouchers

    Hallo,


    voor de Canon liefhebbers:

    1) 50€ bij aankoop van Speedlite 580EX
    2) 50€ bij aankoop van Speedlite 420EX
    3) 50€ bij aankoop van Extender EF 1.4x II
    4) 50€ bij aankoop van Extender EF 2x II
    5) 50€ bij aankoop van Macro Ring Lite MR-14EX
    6) 50€ bij aankoop van EF 20mm f/2.8 USM
    7) 50€ bij aankoop van EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM
    8) 50€ bij aankoop van EF-s 60mm f/2.8 Macro USM
    9) 50€ bij aankoop van een Canon i9950 Printer
    10) 100€ bij aankoop van EF-s 10-22 f/3.5-4.5 USM
    11) 100€ bij aankoop van EF 17-40 f/4 L USM
    12) 100€ bij aankoop van EF 70-200 f/4 L USM
    13) 150€ bij aankoop van EF 300 f/4 L IS USM


    Dit is GRATIS te verkrijgen voor de mensen die van plan zijn ιιn van bovenstaande produkten aan te schaffen voor eind december 2005.

    Om gemakkelijk de aanvragen te kunnen opvolgen dien je HIERONDER in deze thread (dus geen PM) de voucher te vermelden die je wil hebben, daarna volgt de gegevens uitwisseling via PM, en de voucher zal als volgt verkregen worden: je stuurt mij een envelop met daarin een aan jezelf geadresseerde θn gefrankeerde envelop om te voucher op te sturen.


    met vriendelijke groeten,



    Dit topic stond oorspronkelijk in "Aangeboden", maar wegens de vele interessante, maar off-topic reply's, is het even hier naartoe verhuisd. De on-topic reply's kunnen dus best in het oorspronkelijke topic gegeven worden .
    Moderator
    Last edited by pcwiet; 3 augustus 2005, 11:26.
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: Canon Cash back vouchers

    Als je even naar canon zelf surft kun je het hele boekje gratis thuisgestuurd krijgen met alle vouchers. Officieel alleen voor D20 en D350 eigenaren, maar het blijkt niet uit te maken....

    Klik hier

    Als nieuwe eigenaar van een EOS 20D of een EOS 350D heeft u nu toegang tot privileges die wij aanduiden met Canon €xtra. Deze helpen u de wereld van de fotografie volledig te verkennen en hierbij krijgt u geld terug bij aankoop van geselecteerde Canon EF objectieven en Speedlites. Het exclusieve Canon €xtra programma met objectieven en accessoires is nu voor u geopend, met kortingen van €50 tot €150 per cheque. Bedragen die u zo op uw bankrekening ziet bijgeschreven.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Cash back vouchers

      Voor zover ik op de hoogte ben, krijg je de vouchers enkel bij aankoop van een nieuw toestel (ingesloten in de doos, in tweevoud, NL + FR)

      en in de FAQ vind ik niet expliciet terug dat dit voor iedereen is, enkel in geval van niet aanwezig in doos of verlies kan men aanvragen om de vouchers op te sturen.


      mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: Canon Cash back vouchers

        Ik kreeg ze zonder problemen na 2 weken in de bus....

        Comment


        • #5
          Re: Canon Cash back vouchers

          Hi,

          Je kan die inderdaad gewoon aanvragen via de Canon website dan sturen ze de vouchers naar je toe.
          Kan maar zo simpel zijn.

          Peter.
          Groetjes Peter.
          http://www.chernobyl.be

          Comment


          • #6
            Re: Canon Cash back vouchers

            Had ze binnen de week in huis .Ik wacht nu tot ik 100euro op mijn bankrekening heb.
            Groetjes
            http://www.vehe.be

            Comment


            • #7
              Re: Canon Cash back vouchers

              Sommige slimmerikken vragen ze gewoon aan bij canon en proberen ze dan op ebay te verkopen . jongens toch .
              http://www.dullaert.net

              Comment


              • #8
                Re: Canon Cash back vouchers

                Als je nu bijvoorbeeld een lens in Hong Kong koopt via eBay en je hebt Duitstalige vouchers , kan je dan toch geld teruggestort krijgen voor die lens die je in Hong Kong kocht?
                No money , no honey

                Canon EOS 20D - EFS 18 - 55 mm / ES 90 - 300 mm / Sigma EX ASP 24 - 70 mm 2.8 / Canon 50 mm 1.8 / Tamron SP 90 Macro

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Cash back vouchers

                  Gewoon via de site aanvragen 2 weken later in bus, heb vandaag bericht gekregen dat ze het ontvangen hebben, benieuwd wanneer ik mijn 200€ gestort krijg. 1.4II;70-200/4L;580Ex

                  Dommi
                  Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon Cash back vouchers

                    Oorspronkelijk geplaatst door winwiz
                    Als je even naar canon zelf surft kun je het hele boekje gratis thuisgestuurd krijgen met alle vouchers. Officieel alleen voor D20 en D350 eigenaren, maar het blijkt niet uit te maken....
                    Dus er is eigenlijk geen controle of je wel degelijk ιιn van deze toestellen aangekocht heb als ik het goed begrijp!?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon Cash back vouchers

                      Oorspronkelijk geplaatst door Dommi
                      Gewoon via de site aanvragen 2 weken later in bus, heb vandaag bericht gekregen dat ze het ontvangen hebben, benieuwd wanneer ik mijn 200€ gestort krijg. 1.4II;70-200/4L;580Ex

                      Dommi
                      tnxs ik ga het proberen ...
                      "Denk zelf. Kijk Zelf. Oordeel Zelf. Beslis zelf. "

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon Cash back vouchers

                        Aangezien dit topic steeds weer komt bovendrijven bij "Aangeboden" terwijl het er eigenlijk niet meer thuishoort wegens off-topic, splits ik de nieuwe posts even af naar een meer geschikt forum.
                        Moderator
                        Last edited by pcwiet; 3 augustus 2005, 11:25. Reden: typo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon Cash back vouchers

                          Winwiz schreef:Officieel alleen voor D20 en D350 eigenaren, maar het blijkt niet uit te maken.... .
                          Heeft hier iemand ervaring mee m.a.w. heeft er iemand een voucher opgestuurd voor een ander dan de twee beschreven toestellen en toch geld ontvangen.
                          Het zou aangenaam zijn!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon Cash back vouchers

                            Oorspronkelijk geplaatst door Stormtrooper
                            Als je nu bijvoorbeeld een lens in Hong Kong koopt via eBay en je hebt Duitstalige vouchers , kan je dan toch geld teruggestort krijgen voor die lens die je in Hong Kong kocht?

                            ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik koop ook vaak iets via eBay
                            Canon EOS 1DX, Canon EOS 80D, Canon EF 85mm f/1.2L II,Canon EF 24-105mm f/4L IS, EF 70-200 f/2,8 IS L II L IS, speedlite 580 EX II, Canon EF 100 f/2,8 L IS
                            http://marcelmol.smugmug.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon Cash back vouchers

                              Oorspronkelijk geplaatst door pasjoo
                              ja hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik koop ook vaak iets via eBay
                              heeft iemand hier ervaring mee ?
                              Canon EOS 1DX, Canon EOS 80D, Canon EF 85mm f/1.2L II,Canon EF 24-105mm f/4L IS, EF 70-200 f/2,8 IS L II L IS, speedlite 580 EX II, Canon EF 100 f/2,8 L IS
                              http://marcelmol.smugmug.com/

                              Comment

                              Working...
                              X