Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mooi kampvuur...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mooi kampvuur...

    het evenement van gisteren voor de Bruggelingen was ongetwijfeld het kampuur in de haven, een duur vuurtje, half miljoen eurokes en 3000 tuinhuisjes zijn de vlammen in... en stel zigeuners voor de muziek en een hoop vlees om te roosteren waren er wel tekort








    voor de overige 3 fotos van de shoot klik HIER

    alle comment is welkom, vooral de goeie
    Last edited by T-design; 6 augustus 2005, 11:19. Reden: fotos aangepast naar wens van de BD'ers

  • #2
    Re: mooi kampvuur...

    Eerlijk gezegd, ik vind de twee laatste van de drie die ge niet getoond hebt (weer moeilijk gezegd), eigenlijk beter.

    En nu niet voor het één of het ander, maar de kwaliteit van deze foto's zijn, in vergelijking met Uw ander werk, van een minder kaliber.

    Uw Urban site werk zijn van topniveau, terwijl dit een klasse lager zit.

    Dirk
    Last edited by Medidoc; 2 augustus 2005, 10:17.
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

    Comment


    • #3
      Re: mooi kampvuur...

      Ik vind de eerste en derde die je hier gepost hebt eigenlijk ook de zwakste van de 6. Vooral de vierde vind ik wel heel sterk!

      edit: Ja, als je de foto's die hier op staan verandert klopt mijn commentaar natuurlijk niet meer. Dit zijn de drie sterkste foto's van de reeks, heel geslaagd!
      Last edited by Geert1845; 2 augustus 2005, 16:55.

      Comment


      • #4
        Re: mooi kampvuur...

        Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc

        Uw Urban site werk zijn van topniveau, terwijl dit een klasse lager zit.

        Dirk
        leuk om horen

        ik kwam terug van een Urban shoot met Bernie gisterenavond en we zagen dit van ver branden, waren er niet op voorbereid

        Comment


        • #5
          Re: mooi kampvuur...

          foto 2 vind ik toch klasse

          Comment


          • #6
            Re: mooi kampvuur...

            Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
            foto 2 vind ik toch klasse
            Ja, maar T-design is hier een zeurzakske........

            Voor zover ik mij herinner is dat die foto die we beter vonden maar die niet getoond werd.

            En achter onze rug heeft die leperd de oorspronkelijke toch wel door die vervangen zeker.

            Nu, gelijk heeft ie...... die vond ik ook zeer goed
            Kwestie dat we hier allemaal over dezelfde foto spreken hé

            Dirk
            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

            Comment


            • #7
              Re: mooi kampvuur...

              Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
              Ja, maar T-design is hier een zeurzakske........

              Voor zover ik mij herinner is dat die foto die we beter vonden maar die niet getoond werd.

              En achter onze rug heeft die leperd de oorspronkelijke toch wel door die vervangen zeker.

              Nu, gelijk heeft ie...... die vond ik ook zeer goed
              Kwestie dat we hier allemaal over dezelfde foto spreken hé

              Dirk
              Oorspronkelijk geplaatst door T-design
              Laatst aangepast door T-design : Vandaag om 12:24. Reden: fotos aangepast naar wens van de BD'ers

              Comment


              • #8
                Re: mooi kampvuur...

                effe laten weten dat volgende fotos gevraagd zijn door de brandweer van Brugge

                Last edited by T-design; 6 augustus 2005, 11:26.

                Comment

                Working...
                X