Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)






    Ik heb hier al lang geen fotos meer gepost, maar ergens is dat maar goed ook, denk ik Jullie weten er allemaal veel meer van dan ik. En ik heb ook maar een 3mp camera. Dus jullie foto's zijn mooier van kwaliteit.
    Last edited by monstertruckess; 1 augustus 2005, 16:37.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

  • #2
    Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

    Natalia mss wel maar de foto's jammer genoeg niet.

    Comment


    • #3
      Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

      nou leuk ben jij. Iemand die zijn heel enthousiast zijn foto's hier post en dan vind jij het nodig om dat af te breken ? Dat zou nooit in my mind opkomen, zelfs niet op een slechte dag. Eén persoon toegevoegd aan de hemelse lijst van mensen die nooit op mijn respect hoeven te rekenen, prrrrrt. Ik post nog wat meer dan
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #4
        Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

        nummer 2 vind ik thans een heel geslaagde foto

        Comment


        • #5
          Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

          Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess
          nou leuk ben jij. Iemand die zijn heel enthousiast zijn foto's hier post en dan vind jij het nodig om dat af te breken ? Dat zou nooit in my mind opkomen, zelfs niet op een slechte dag. Eén persoon toegevoegd aan de hemelse lijst van mensen die nooit op mijn respect hoeven te rekenen, prrrrrt. Ik post nog wat meer dan
          Ben gewoon eerlijk ! En dat is nu net het probleem met velen , en zeker niet persoonlijk of zo maar dat precies iedereen direct zo enthousiast is over hun foto's. Je zou eigenlijk eens ipv 1 of 2 keer naar je foto's kijken en afvragen, zijn dit nu werkelijk leuke pics? toch een keertje meer kijken.
          en dit heeft toch niks met respect of geen respect te maken???? Ik wil je wel zeggen wat ik er niet goed aan vind want eigenlijk was mijn antwoord wat kort.

          Bij alle foto's zijn er wel enkele storende elementen die makkelijk kunnen weggeretoucheerd worden, de cadrage is ook niet altijd goed gelukt, veel overschot langs boven of net vingers eraf. Maar toegegeven nr.2 had leuk kunnen zijn.

          Ik doe dit ook maar enkel om iemand te helpen zenne om in de toekomst dan toch er een beetje op te letten

          Comment


          • #6
            Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

            Geef mij maar 2 !!!!!!!!! Goed belicht en scherp. Misschien een beetje kadreren en je hebt een prachtige foto.

            Ik weet hoe moeilijk het is om dergelijke foto's te maken en moet zeker daarom monstertruckees bijtreden. Een beetje respect graag voor mensen die hun best doen!! Ik vind dat CCF vaak heel grof is. Verder wil ik daar geen woorden aan vuil maken.
            MDB-VL
            Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

            Comment


            • #7
              Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

              Oorspronkelijk geplaatst door mdb
              Geef mij maar 2 !!!!!!!!! Goed belicht en scherp. Misschien een beetje kadreren en je hebt een prachtige foto.

              Ik weet hoe moeilijk het is om dergelijke foto's te maken en moet zeker daarom monstertruckees bijtreden. Een beetje respect graag voor mensen die hun best doen!! Ik vind dat CCF vaak heel grof is. Verder wil ik daar geen woorden aan vuil maken.
              ik hou niet van rond de pot te draaien en we fotograferen allemaal omdat we dat graag doen en te leren van elkaar, ik ben nooit grof enkel eerlijk.

              Comment


              • #8
                Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

                Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess
                Ik post nog wat meer dan
                waarom 3 fotos posten als er maar eentje goed genoeg is

                2de kan er voor mij door qua scherpte (grensgeval). Zoals eerder gezegd nog wat storende dingen wegwerken en bovenkant wegcroppen voordat je hem voor de leeuwen gooit.
                De houding is een echt scheetje.
                Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                Comment


                • #9
                  Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

                  Laat ons eerlijk blijven

                  Showcase is er voor de foto's die je zelf heel goed vind.
                  Het is hier al meer dan eens gezegd, het zijn foto's waar je achter staat.
                  Excuses van "ik had niet de juiste lens" of " ik had geen zin ze door PS te halen" en dergelijke meer horen niet thuis in showcase.
                  Je post je foto omdat je hem zelf goed vind, en wat de rest ervan vind zal jou een worst wezen.

                  Dat betekent niet dat er geen kritiek mag geleverd worden. Wel een beetje beleefd blijven misschien. Soms zijn er dingen die gezien worden door mensen die meer ervaring hebben op een bepaald gebied van de fotografie, die je zelf niet gemerkt hebt. Aan die commentaar heb je iets.

                  Ben ik dan altijd blij mee: weer iets bijgeleerd.

                  Foto's waar je zelf aan ziet dat er iets niet klopt horen thuis in fotodiscussie, beginners of gevorderden.

                  In dit geval hier:

                  Ik geef toe dat het zeer moeilijk is (gezien de lichtomstandigheden), scherpe foto's te maken.
                  Soms is dat ook niet eens de bedoeling, en wil je een bepaalde beweging in beeld brengen.

                  Toch heb ik de indruk dat monstertruckness hier scherpe foto's wou maken, en hij verschuilt zich een beetje achter het feit dat hij maar een 3Mp camera heeft. Wel, met een 3 Mp camera kun je meestal makkelijker scherpe foto's maken dan met grote DSLR's.

                  Het is zeker een verdienstelijke poging, de tweede is ,
                  maar de andere 2 horen in discussie thuis, en daar heeft ccf gelijk.

                  Dirk
                  Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                  Comment


                  • #10
                    Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

                    ALs je iemand wil helpen dan moet je ook tips geven vandaneerste keer vind ik.
                    je helpt niemand door hem af te breken.
                    Maar idd, als je eigen foto's niet goed vind, kan je ze bij beginners zetten zoals ik...

                    Gelukkig heb je je een beetje herpakt ;-)

                    Ik vind 2 goed....mooie compo...op het juiste moment gekozen, spaar maar voor een hele goeie fototoestel :-)


                    Oorspronkelijk geplaatst door ccf
                    Ben gewoon eerlijk ! En dat is nu net het probleem met velen , en zeker niet persoonlijk of zo maar dat precies iedereen direct zo enthousiast is over hun foto's. Je zou eigenlijk eens ipv 1 of 2 keer naar je foto's kijken en afvragen, zijn dit nu werkelijk leuke pics? toch een keertje meer kijken.
                    en dit heeft toch niks met respect of geen respect te maken???? Ik wil je wel zeggen wat ik er niet goed aan vind want eigenlijk was mijn antwoord wat kort.

                    Bij alle foto's zijn er wel enkele storende elementen die makkelijk kunnen weggeretoucheerd worden, de cadrage is ook niet altijd goed gelukt, veel overschot langs boven of net vingers eraf. Maar toegegeven nr.2 had leuk kunnen zijn.

                    Ik doe dit ook maar enkel om iemand te helpen zenne om in de toekomst dan toch er een beetje op te letten
                    Last edited by dvcgraphics; 3 augustus 2005, 23:26.
                    http://www.busimatch.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

                      Nummer twee is inderdaad redelijk scherp.

                      Persoonlijk zou ik echter de eerste twee niet snel posten, ongeacht scherp of niet.

                      De eerste is niet echt flatterend voor haar. Iets wat ik vermijd te posten. Tenzij het één of andere maffe hardcore/punk whatever band is, probeer je best enkel "mooie" foto's te publiceren.
                      Nummer twee impliceert inderdaad een bepaalde "handeling" en ware anders geweest met haar ogen open.
                      Nummer drie vind ik de beste foto kwa pose !
                      Oogcontact en emotionele lichaamstaal !
                      Als die scherp was geweest !!!
                      Niet makkelijk natuurlijk.. je krijgt oogcontact en dan ...snel afdrukken ....ooops...niet gefocust !?

                      Gewoon een beetje kritischer zijn voor jezelf en posten wat je zelf goed vind,dat is hetgeen ik probeer !


                      Groetjes
                      Lukathi
                      Groetjes

                      Lukathi

                      Comment


                      • #12
                        Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

                        Hier even gecropt,

                        MDB-VL
                        Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

                        Comment


                        • #13
                          Re: Natalia da Bomb :P (Kiezelfeesten)

                          Je verschuilen achter "ik heb maar 3mp" is pure larie!

                          Zoals Lukathi al zegt, n°1 zou ik ook niet posten wegens niet flatterend, 2 vind ik dan weer goed ondanks de volgens sommigen verkeerde pose, en 3 is terug veel minder...

                          Zou wel eens willen weten met welk toestel je ze genomen hebt?

                          Comment

                          Working...
                          X