Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De badge... een eigen leven...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De badge... een eigen leven...

    Er is hier in 't verleden ooit eens een topic geweest: show my your buroblad. (ofzoiets)
    Daar lieten we toen onze bureaubladen zien...
    Welnu ik heb 't mijne aangepast aan m'n badge

    Mijn originele Windows vlag is gebleven ... maar een BD badgeke staat erop...

    Geplakt met lijm op m'n TFT...

    En jullie?


  • #2
    Da's goe gezien MIc, ik ga het mijne er inbranden denk ik... kwestie van nooit meer te lossen....

    Comment


    • #3
      Van Manfred die hier ook op het forum rondloopt een mooie foto gekregen, die nu m'n bureaublad siert.



      Manfred, uw Copyright staat er nog onder hoor, alleen komt mijn taakbalk erboven op te staan. Maar op m'n rechterscherm, hier voor de gelegenheid weggeknipt, staat hij volledig

      Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

      Comment


      • #4
        mic, zwijg stil... ik heb gisteren toevallig water gemorst op mijn badge en kijk : ze is beginnen groeien !!! Kom dat tegen... nu krijg ik ze natuurlijk nergens meer opgenaaid...
        foto verwijderd - ik heb mijn webspace nodig - zie album via link startpagina BD
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

        Comment


        • #5
          ooo je moet ze water geven....
          Eens proberen. Dan groeien ze... mmmm

          Maar als ik zo'n badge heb van twee meter op één meter...waarop moet ik dan plakken of klaarnaaien????

          Comment


          • #6
            Originally posted by mic
            Maar als ik zo'n badge heb van twee meter op één meter...waarop moet ik dan plakken of klaarnaaien????
            DAT moet je dan weer aan je vrouw vragen... die zal er zeker (d)raad mee weten
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by janVA1966
              mic, zwijg stil... ik heb gisteren toevallig water gemorst op mijn badge en kijk : ze is beginnen groeien !!! Kom dat tegen... nu krijg ik ze natuurlijk nergens meer opgenaaid...

              idd, je hebt gelijk... Ik heb twee badges één nacht in een kommetje water gelegd en ze zijn werkelijk gegroeid...

              Comment


              • #8
                LOL Mooie bewerking
                -------------------------------------------
                Greetz,
                http://users.pandora.be/billen/Fotoalbums/index.htm
                www.patrickbillen.be
                Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                www.wondermooi.be
                www.patrickbillen.be

                Comment


                • #9
                  LOL Knappe bewerking Mic !!
                  www.gijbels.net

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mic
                    idd, je hebt gelijk... Ik heb twee badges één nacht in een kommetje water gelegd en ze zijn werkelijk gegroeid...
                    Djeezes Mic... Stel je voor dat je met zo'n ding op je jas door de regen loopt !!!
                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment


                    • #11
                      [/quote]

                      Djeezes Mic... Stel je voor dat je met zo'n ding op je jas door de regen loopt !!!
                      [/quote]

                      Ik weet het jong, ik weet het !

                      In Luik begon het te regenen... ik heb de ganse namiddag met zo'n mega-BDbadge moeten sleuren...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mic
                        In Luik begon het te regenen... ik heb de ganse namiddag met zo'n mega-BDbadge moeten sleuren...

                        Arme Mic, bovendien was je hand ook behoorlijk gezwollen!

                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mic
                          In Luik begon het te regenen... ik heb de ganse namiddag met zo'n mega-BDbadge moeten sleuren...
                          Briljante foto, Mic
                          Ik weet nog goed hoe je in Luik liep te zeulen

                          Jacki
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • #14
                            Mic, Jacki kwam me met tranen in de ogen van het lachen vragen of ik de foto van Mic op de trappen al had gezien, mèt grote badge dus.

                            Nu, tranen in de ogen kreeg ik ook, maar niet van het lachen.
                            Begrijp mij niet verkeerd Mic, ik gun het je van harte, maar ik vraag mij nu toch werkelijk af waarom jij wel zo'n grote mooie badge hebt gekregen? Misschien begrijp je mijn vraag niet, ik zal voor de zekerheid een foto van mijn badges posten.

                            Ik weet wel, ik heb het momenteel erg druk met het afronden van een nieuw boek en daardoor bv nog geen nieuwe actions gepost en is het album met deelnemers vd BD-dag 3 nog niet klaar enz.
                            Denk je dat ik ook een grotere badge zal krijgen als ik dat tzt allemaal zal bijwerken? Of heb jij wellicht 800x zoveel betaalt voor die badge als ik?

                            Comment


                            • #15
                              WATER, is het sleutelwoord Erik, en daar moeten jullie toch ook genoeg van hebben. Ik weet het je moet er zuinig op zijn maar, een gigantische badge vraagt wel een kleine investering
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment

                              Working...
                              X