Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even in the picture zetten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even in the picture zetten

    Bij deze wens ik iedereen toch eens attent te maken op de verwezenlijkingen van een bijzondere man hier op het forum, nl frans_vdm.

    Iedereen kent zijn prachtige foto's ondertussen wel van vliegende beestjes.
    Telkens weer vroeg ik me af: hoe doet hij het toch?

    Hij sprak wel over bepaalde zaken die hij zelf gebouwd had, maar niet echt in detail.

    Tot ik vanmorgen op een topic botste waarin hij uitleg geeft,en een link naar de volledige gang van zaken.

    Link

    Ik heb het volledig doorgenomen, en ik moet zeggen, lang geleden dat ik nog zo met open mond zat te lezen.

    Respect Frans, voor hetgeen jij doet om die prachtige platen te realiseren!
    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

  • #2
    Re: Even in the picture zetten

    Inderdaad.
    Vrij indrukwekkend.
    Dit bewijst dat foto's maken meer is dan een knopje indrukken.

    hesy.be
    BD0319BE

    Comment


    • #3
      Re: Even in the picture zetten

      Inderdaad dit is een staatje van hoge technologie. Proficiat Frans.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Even in the picture zetten

        Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje
        Bij deze wens ik iedereen toch eens attent te maken op de verwezenlijkingen van een bijzondere man hier op het forum, nl frans_vdm.

        Iedereen kent zijn prachtige foto's ondertussen wel van vliegende beestjes.
        Telkens weer vroeg ik me af: hoe doet hij het toch?

        Hij sprak wel over bepaalde zaken die hij zelf gebouwd had, maar niet echt in detail.

        Tot ik vanmorgen op een topic botste waarin hij uitleg geeft,en een link naar de volledige gang van zaken.

        Link

        Ik heb het volledig doorgenomen, en ik moet zeggen, lang geleden dat ik nog zo met open mond zat te lezen.



        Respect Frans, voor hetgeen jij doet om die prachtige platen te realiseren!
        Wisten we wel al een hele tijd , althans als je regelmatig op het forum komt.
        Maar toch dank voor de extra vermelding voor nieuwelingen en occasionele bezoekers op het forum.

        Henri
        Last edited by kodachrome; 2 augustus 2005, 00:23.
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: Even in the picture zetten

          Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje
          Bij deze wens ik iedereen toch eens attent te maken op de verwezenlijkingen van een bijzondere man hier op het forum, nl frans_vdm.

          Iedereen kent zijn prachtige foto's ondertussen wel van vliegende beestjes.
          Telkens weer vroeg ik me af: hoe doet hij het toch?
          Had vroeger zijn site al eens bezocht met die foto's over druppels en kogels en ballonnen, enz... toen stond ik al versteld van hoe hij het allemaal deed, maar dit is echt ongeloofelijk! Wat een technieker zeg! Ik zou eens soliciteren bij nikon Frans, je zal snel aan de slag kunnen

          BTW kijken de buren niet vreemd op als je met heel je installatie aan het rondwandelen bent?

          Bedankt voor de link Exxosje was de moeite waard.
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #6
            Re: Even in the picture zetten

            Ik had het gisteren nog over zijn site in dit topic

            Comment


            • #7
              Re: Even in the picture zetten

              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
              Wisten we wel al een hele tijd , althans als je regelmatig op het forum komt.
              Maar toch dank voor de extra vermelding voor nieuwelingen en occasionele bezoekers op het forum.

              Henei
              Kom hier elke dag, en ik wist ook wat hij verwezenlijkte, alleen de manier was mij onbekend.
              Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

              Comment

              Working...
              X