Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen foto's van ..... te zien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • geen foto's van ..... te zien

    vandaag veel last. foto's van joze, pendragon, digicam en tobelieve zijn niet te zien. ook hun homepages blijven mooi wit.

    bij digicam blijf ik eens lang wachten, en zag ik een stukje foto. bij de rest had ik het geduld niet meer.

    waaraan ligt dat? het is nu al de hele dag. enkel bij hen, al de overige zijn wel okee.
    morgen eens op het werk proberen, hopelijk zijn de foto's/postings dan nog beetje actief...


    nog iemand? ik dacht van wel. iemand een idee?

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff



  • #2
    Re: geen foto's van ..... te zien

    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
    vandaag veel last. foto's van joze, pendragon, digicam en tobelieve zijn niet te zien. ook hun homepages blijven mooi wit.

    bij digicam blijf ik eens lang wachten, en zag ik een stukje foto. bij de rest had ik het geduld niet meer.

    waaraan ligt dat? het is nu al de hele dag. enkel bij hen, al de overige zijn wel okee.
    morgen eens op het werk proberen, hopelijk zijn de foto's/postings dan nog beetje actief...


    nog iemand? ik dacht van wel. iemand een idee?
    Eet meer ajuinen, zou ik zeggen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: geen foto's van ..... te zien

      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
      vandaag veel last. foto's van joze, pendragon, digicam en tobelieve zijn niet te zien. ook hun homepages blijven mooi wit.

      bij digicam blijf ik eens lang wachten, en zag ik een stukje foto. bij de rest had ik het geduld niet meer.

      waaraan ligt dat? het is nu al de hele dag. enkel bij hen, al de overige zijn wel okee.
      morgen eens op het werk proberen, hopelijk zijn de foto's/postings dan nog beetje actief...


      nog iemand? ik dacht van wel. iemand een idee?
      Probeer eens je cache te ledigen van je browser of probeer eens een andere browser zoals Firefox ( als je die al niet gebruikt natuurlijk )

      mvg,

      Francis
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: geen foto's van ..... te zien

        hier op het werk lukt het...
        zelfde configuratie, zal dus aan de cache liggen. vanavond nog eens proberen met dezelfde foto's.

        maar waarom dan alle andere foto's wél???

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment

        Working...
        X