Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraag i.v.m top-foto.de

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraag i.v.m top-foto.de

    Hallo,

    Heeft iemand ervaring met vooruitbetaling bij top-foto.de?
    Kan je na de vooruitbetaling, via termijn verder betalen?
    Hoe gaat dit precies in zijn werking als je nu iets besteld bij top-foto.de?

    Mvg,
    Peterson
    klik

  • #2
    Re: vraag i.v.m top-foto.de

    Op afbetaling, dat weet ik niet, maar bij versturen van artikelen naar Belgie moet je vooraf betalen op een rekeningnummer in Eupen. Levering gebeurt bijzonder snel wanneer het artikel in stock is.
    Tot nu toe heb ik enkel positieve ervaringen met Top-foto. Ingo, de eigenaar spreekt trouwens nederlands ook.

    mvg,

    Francis
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: vraag i.v.m top-foto.de

      Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
      Op afbetaling, dat weet ik niet, maar bij versturen van artikelen naar Belgie moet je vooraf betalen op een rekeningnummer in Eupen. Levering gebeurt bijzonder snel wanneer het artikel in stock is.
      Tot nu toe heb ik enkel positieve ervaringen met Top-foto. Ingo, de eigenaar spreekt trouwens nederlands ook.

      mvg,

      Francis
      dankje
      klik

      Comment


      • #4
        Re: vraag i.v.m top-foto.de

        Bij Top-Foto betaal je altijd vooruit.
        Nooit problemen mee gehad.
        Behalve één keer (een vergissinkje ...) : en toen vroeg Ingo me hoe hij het geld kon terugstorten.
        Bij een goede internetwinkel (ook de anderen die hiet op BD gekend zijn als goed ) hoef je dus niets te vrezen.

        Groetjes

        Skitch
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: vraag i.v.m top-foto.de

          die vooruitbetaling,contacteren de mensen van top-foto.de jezelf via brief of kan dit via mail zijn?

          alvast dank
          klik

          Comment


          • #6
            Re: vraag i.v.m top-foto.de

            Oorspronkelijk geplaatst door peterson
            die vooruitbetaling,contacteren de mensen van top-foto.de jezelf via brief of kan dit via mail zijn?

            alvast dank
            Na je bestelling komt er eerst een bevestigingsemail, daarna komt er nog een email met de betalingsvoorwaarden, verzendingskosten worden ineens uitgerekend tijdens je bestelling online.

            mvg,

            Francis
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: vraag i.v.m top-foto.de

              vrijdag voormiddag hebben ze de storting ontvangen bij top-foto,
              tevens werd me verteld dat de bestelling in de voormiddag verstuurd werd via taxipost.
              Levert taxipost ook de zaterdag?

              grtz peterson
              klik

              Comment


              • #8
                Re: vraag i.v.m top-foto.de

                Als het aflever adres een prive adres is wel.
                Zakelijke adressen zijn niet altijd aanwezig in de weekenden, dan zullen ze het pakket vasthouden tot maandag en dan alsnog afleveren.
                Visit my website

                Comment


                • #9
                  Re: vraag i.v.m top-foto.de

                  Oorspronkelijk geplaatst door peterson
                  vrijdag voormiddag hebben ze de storting ontvangen bij top-foto,
                  tevens werd me verteld dat de bestelling in de voormiddag verstuurd werd via taxipost.
                  Levert taxipost ook de zaterdag?

                  grtz peterson
                  Dat zal iets voor maandag worden.

                  Ik had woensdag mijn Casio EX-Z750 aangekregen, en toen ik die aan het uitpakken was kon ik de netadapter niet vinden (die waren ze bij Casio vergeten in de doos te steken). Na een telefoontje naar Top-foto is die dan dezelfde dag nog naar hier verstuurd via "Luftpost", en die is hier vrijdagmorgen afgeleverd door de postbode.

                  De volgende dag geraakt dat nog niet in Belgie, je moet iets meer geduld hebben .

                  Als er een probleempje is met een levering van Top-foto, dan wordt dat ook héél snel opgelost .
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment

                  Working...
                  X