Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amen


  • #2
    Re: Amen

    Zeer mooi die harde contrast Muggeziften mss, ik had liever het volledig uurwerk gezien.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #3
      Re: Amen

      Mooi, maar liever zonder uurwerk.

      Voor geloof, verdriet, spijt of wat dan ook bestaat geen tijd

      Is zeker niet bedoeld als het afbreken van je bericht Faan

      Comment


      • #4
        Re: Amen

        Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
        Mooi, maar liever zonder uurwerk.

        Voor geloof, verdriet, spijt of wat dan ook bestaat geen tijd

        Is zeker niet bedoeld als het afbreken van je bericht Faan
        Bauceron, ik ben nog maar een beginneling, dus afbreken mag wel hoor (al weet ik wel dat dit niet je bedoeling is). Zonder uurwerk idd misschien beter in de context van geloof, verdriet, spijt of wat dan ook zoals jij zegt. Ik had gewoon het gevoel dat het uurwerk op een of andere manier de pure ZW met weinig doortekening doorbreekt.
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: Amen

          vind het niet echt bidden...eerder zo'n duif nadoen, of de handen warm blazen. handen iets rechter zou het sacrale meer ten goede komen. jammer, anders zeer mooie foto

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Amen

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
            vind het niet echt bidden...eerder zo'n duif nadoen, of de handen warm blazen. handen iets rechter zou het sacrale meer ten goede komen. jammer, anders zeer mooie foto
            Junneke, jij bent een jonge gast hé

            Veronderstel dat deze foto een echte momentopname is, ik weet het niet.

            Dan als persoon, diegene die op de foto staat, denk je niet na hoe je handen moeten staan. Je hebt verdriet, spijt, what ever.

            Bij deze een mooie foto waar wel wat verbeteringen mogelijk zijn. Dat echter laat ik liever over aan de echte experten.

            Nee, nee, Faan ik heb me waarschijnlijk te hard uitgedrukt hoor, ik ben geen afbreker

            Comment


            • #7
              Re: Amen

              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
              vind het niet echt bidden...eerder zo'n duif nadoen, of de handen warm blazen. handen iets rechter zou het sacrale meer ten goede komen. jammer, anders zeer mooie foto
              Je moet je niet te veel vastpinnen op die titel he, das maar effe uit mn duim gezogen, heeft ook niks met bidden te maken maar zoals ergens als commentaar handen dichtvouwen van de koude

              Handen mochten zeker niet rechter, eerder nog iets schuiner zodat je die denkbeeldige lijn beter ontdekt

              en tja, die horloge he, wel wegretoucheren, niet doen. veel over nagedacht maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik de foto zo natuurlijk mogelijk wou houden.

              Comment


              • #8
                Re: Amen

                na, na , wat het zien van een goede foto zoal kan teweeg brengen , voor mij komt het eerder over als een handeling bij sterk verdriet en , maar wat te klein naar mijn zin

                Comment


                • #9
                  Re: Amen

                  Eerlijk gezegd: ik weet niet wat ik ervan moet denken.

                  Enerzijds vind ik hem schitterend, anderzijds mis ik iets (maar ik kan niet zeggen wat), wat deze foto tot een superfoto zou maken.

                  Zijn het nu de handen, is het nu het horloge?

                  Ik zie er weer zo iets als een victorie symbool in "joepi, met deze foto heb ik ze liggen" of iets dergelijks.

                  Dirk
                  Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                  Comment


                  • #10
                    Re: Amen

                    mooi contrast en omzetting ... niets op af te keuren

                    Comment

                    Working...
                    X