Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Analoog toegestaan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Analoog toegestaan?

    Ik vraag me iets af, wellicht te pietluttig, maar je kan het maar gevraagd hebben, voordat ik er achteraf op wordt gewezen...:

    Het heet hier BelgiumDigital, maar kan ik hier ook mijn analoog geschoten plaatjes laten zien? Het deel "Gevorderden" is al taboe vanwege het feit dat er Exif getoond moet worden (en die raak ik bij het scannen steeds kwijt ), maar hoe zit dat bij de overige forumonderdelen?

    Ik draai tegenwoordig steeds meer analoog (ik ga altijd keihard tegen de trend in) en wil ook wel eens wat van die plaatekes ter beoordeling hier neerleggen.

    Voor de bijdehandjes: ja, ik scan de foto's en ga ze niet per post aan iedereen toesturen...
    www.lowspark.nl

  • #2
    Re: Analoog toegestaan?

    wel, je kan toch zelf ook de gegevens weergeven!
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Analoog toegestaan?

      Bij de overige forumonderdelen is de exif niet verplicht. En vanaf het ogenblik dat een negatief of foto gescand is, dan is het toch een digitaal bestand .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Analoog toegestaan?

        Op BD gaat het in de eerste instantie om 'Foto's', er is zeker geen verbod of wat dan ook op analoge getrokken foto's.

        Maar... er gaat wel veel verloren bij het inscannen van die foto's.

        Comment


        • #5
          Re: Analoog toegestaan?

          Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
          wel, je kan toch zelf ook de gegevens weergeven!
          en jij denkt dat ik dat allemaal onthoud???

          voorlopig lijkt de uitslag mij duidelijk; ik ging er ook wel vanuit, maar je weet nooit voor wat voor verassingen je soms komt te staan...
          www.lowspark.nl

          Comment


          • #6
            Re: Analoog toegestaan?

            Doe ik ook wel, al is het dan wel met mijn oude dia's

            Dus wat let je om analoge nieuwe foto's te plaatsen. Persoonlijk vind ik die digitale iets "kouds" hebben soms. Maar ik zal wel van "den ouden stempel" zijn zeker

            Comment

            Working...
            X