PDA

Volledige versie bekijken : Photographyron

tobelieve
28 juli 2005, 12:36
na zwoegen en zweten ...

ronaldsplace (http://users.telenet.be/ronaldsplace/index.htm)

Hesy
28 juli 2005, 13:06
Mooie site met mooie foto's.
MAAR, waarom die lege ruimte aan de linkerkant?

tobelieve
28 juli 2005, 13:12
Mooie site met mooie foto's.
MAAR, waarom die lege ruimte aan de linkerkant?

omdat dit een standaard maat is dat op de meeste formaten van monitors kan gezien worden. anders moet je naar rechts of links scrollen

Hellcat
28 juli 2005, 13:13
:G idd mooie site met knappe foto's
maar persoonlijk vin d ik die lege ruimte links ook maar niks. Is daty werkelijk de bedoeling? :confused:

tobelieve
28 juli 2005, 13:17
normaal zou 't een zwarte achtergrond moeten zijn en mooi in het midden moeten staan ? :confused:

Hellcat
28 juli 2005, 13:23
Die zwarte achtergrond is idd het geval, maar je website (de groene achtergrond) staat bij mij toch niet in het midden.

nog een klein foutje (bij mij althans) is dat het NEWS en Laatste toevoegingen in elkaar overlopen. Ik weet niet of je daar iets aan kan doen?

Het zijn maar kleine opmerkingen hoor, het gaat voornamelijk over de foto's en die vind ik in ieder geval heel knap ;) :G

Hesy
28 juli 2005, 13:30
omdat dit een standaard maat is dat op de meeste formaten van monitors kan gezien worden.
vergeet niet dat er nog vrij veel mensen zijn met een resolutie van 800x600!!
Ik vraag mij af wat zij nog te zien krijgen van je site? :confused:

anders moet je naar rechts of links scrollen
Dit is wel niet echt klantvriendelijk :(

tobelieve
28 juli 2005, 13:34
vergeet niet dat er nog vrij veel mensen zijn met een resolutie van 800x600!!
Ik vraag mij af wat zij nog te zien krijgen van je site? :confused:

Dit is wel niet echt klantvriendelijk :(

bedoeling was om net niet naar rechts en links te moeten scrollen omdat dat idd erg vervelend is. Daarom is ie maar 800 pixels breed. Dus als je een bredere monitor zou hebben verschijnt ie in het midden met rechts en links een zwart gedeelte.