Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Albums

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Albums

    Staan weer 2 nieuwe albums op mijn homepage
    onder albums Jan (1 van Gentsefeesten en 1 van Classic moterrace Barneveld),dus voor zij die gaan kijken veel kijk plezier


    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: Nieuwe Albums

    Mooie albums NoName Vooral die van de moterrace is prachtig met de pannings. Daar waren precies wat oldtimers en dan bedoel ik niet alleen de motos
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Albums

      Jan,
      mooi, heel mooi. Je nieuwe aanwinst levert je heel mooie resultaten op precies.
      Echter, bij de Gentse feeste is er een html-foutje in je site. Als op HOME klikt krijg je een error dat hij www.langenacker.nl/jan/index.html niet meer kan vinden, trouwens bij je andere albums is dat ook zo, allee deze die in diverse albums-reeks staan. Ik heb je ooit hieromtrent eens een opmerking gemaakt en dan had je dat opgelost, nu is het er ook voor diverse albums-reeks

      suc6
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Albums

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
        Jan,
        mooi, heel mooi. Je nieuwe aanwinst levert je heel mooie resultaten op precies.
        Echter, bij de Gentse feeste is er een html-foutje in je site. Als op HOME klikt krijg je een error dat hij www.langenacker.nl/jan/index.html niet meer kan vinden, trouwens bij je andere albums is dat ook zo, allee deze die in diverse albums-reeks staan. Ik heb je ooit hieromtrent eens een opmerking gemaakt en dan had je dat opgelost, nu is het er ook voor diverse albums-reeks

        suc6


        Hallo Wim
        Bedankt voor je reactie,ik ben alles na gaan kijken maar als ik op Home druk dan kom ik wel weer op de albums pagina terecht(heb het bij alle albums geprobeert)dus ik weet niet wat er dan fout gaat ,want hier werkt het,zal straks voor zekerheid de html code na kijken of ik daar iets kan vinden
        Groetjes Jan

        Ps als er meer mensen hier last van hebben willen die het mij dan laten weten
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Albums

          Jan,
          Je moet eens bij opties Internet explorer, advanced alle gecachte bestanden wissen. Dan zal je het wel merken.
          ik post hier de screenprint van de foutmelding:



          je weet, als ik helpen kan, mail me maar
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Albums

            Met de mozilla browser krijg ik hetzelfde probleem, in Internet Explorer loopt het wel goed

            Dus wie weet de oplossing??
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Albums

              Hoi Jan, bij mij loopt alles "normaal", dus ik heb je albums bekeken en daar staan vele mooie platen in, knap werk.

              Groeten, Jan.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Albums

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                Jan,
                Je moet eens bij opties Internet explorer, advanced alle gecachte bestanden wissen. Dan zal je het wel merken.
                ik post hier de screenprint van de foutmelding:



                je weet, als ik helpen kan, mail me maar
                Wim alvast bedank,zal verder gaan zoeken
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Albums

                  Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                  Met de mozilla browser krijg ik hetzelfde probleem, in Internet Explorer loopt het wel goed

                  Dus wie weet de oplossing??

                  Gerben bedankt voor het mee helpen zoeken
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment

                  Working...
                  X