Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een verhaal, eind goed al goed...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een verhaal, eind goed al goed...

    Vanmorgen vroeg opgestaan... 9 uur ( is vroeg voor mij)
    Dan mijn LowePro fototas leeggemaakt, een BD badge genomen en naar de schoenmaker in de stad getrokken.
    Ik dacht dat deze met zijn naaimachine m'n badge er perfect op kon naaien. Als hij schoenen kan naaien, dan zal zo'n tas en badge geen probleem zijn.
    Dit omdat ik al verschillende forumleden heb zien depri worden door hun badge & tas met lijm te bewerken.

    Bij Mister Minute. " Nee, meneer, dat gaat niet... Mijn machine kan dat niet .."
    Ikke: " Da meende nie?"
    Dan maar naar een tweede schoenmaker...
    Weer hetzelfde antwoord:
    "Sorry dat gaat niet."
    De derde en laatste... Aaaah een vrouw... Die zal 't wel kunnen..
    " Nee, sorry meneer dat kan ik niet met mijn machine."
    Ikke: "Jamaar, probeer eens, ge kunt daar toch wel schoenen mee stikken. Waarom zou dan zo'n simpel tasje niet gaan ?"
    Zij weer: " Neen, dat is een soort Nylon en dat gaat haken en rafelen door de machine. Dit gaat echt niet met een schoenmakers naaimachine. Je gaat je fototas naar de vaantjes helpen"

    Ik terug naar huis.
    Ik kwam met een beteuterd gezicht binnen, en plofte moedeloos neer in de zetel...

    M'n vrouw vroeg waarom ik zo droevig was.
    Ikke: "Ik ben naar drie schoenmakers geweest en ze willen m'n badgke er niet op naaien... ik zal nu maar eens gaan zien om het te lijmen."
    Zij: "Alé, alé, zo moeilijk kan dat toch niet zijn. Waarom hebt ge dat niet aan mij gevraagd?"
    Ikke: Jamaar pas op , die badge da's dikke plastiek daar komt ge zomaar niet door."

    Ze nam de tas en badge uit mijn handen... En begon te klaarnaaien.
    En...En... Tot mijn verbazing naaide ze onzichtbaar mijn Badge op mijn Lowepro... !!!
    Ik heb snel mijn Oly genomen en de laatste steken vastgelegd...
    Joepieeee Mijn badge hangt op mijn tas.
    Klaar" zei ze: "Maar nu gaan we seffens winkelen in Maastricht, Ik wil parfum en een jeansrok..."

    Tja, misschien was de prijs bij Mister Minute ook niet mals geweest...
    Maar ja, straks zal ik dus weten hoeveel 't mij gekost heeft.... Maar mijn Badge hangt keivast op mijn Lowepro.
    ik ben zo fier als een gieter Met mijn tas en met m'n vrouwtje dat alles kan !

    Moraal van 't verhaal.. Zoek niet op een ander, wat je thuis kan vinden.
    Hieronder enkele aktiefotos van het gebeuren.










    Ja, da's een tas om jaloers op te zijn he?

  • #2
    Chique kabas menneke, daar moogt ge terecht fier op zijn !
    Zo naaien er niet veel.
    E fotooken zegt méér dan duuzend woorden!
    Allé als em gelukt is toch...

    Comment


    • #3
      Wel mic dat is pas een verhaal met een moraal.

      Knappe tas met een toffe badge die haarscherp klaargenaaid is.

      Groeten,
      Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
      Lidnummer BD0066BE

      Comment


      • #4
        Aléz Mic, ben ik dan den enige die dat zonder "klaar te naaien" met lijm gefikst krijg ???? Pas op jongens seffes krijgt de Flurk nog nen dikke nek !
        Of wil ik mijn madam is aanspreken ? Moogt ge allemaal is langs komen........ Héla Jee-esteke t'is alleen om die badge te laten lijmen !!!!

        Comment


        • #5
          Hallo mic,

          Zeg, hoeveel vraagt ze per badge?
          We kunnen haar misschien een bijverdienste bezorgen ...

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Hallo Mic,

            waar moet ik mijn tas afleveren ?

            idd, een tas om jaloers op te zijn

            Tim.
            www.gijbels.net

            Comment


            • #7
              Inderdaad Mic... zo simpel is 't..
              Mijne Lowepro ging zonder problemen onder de naaimachine en voor ik tot tien kon tellen was 't klaar...
              Luc

              Comment


              • #8
                Ziet er goed uit.
                En aan enkele foto's te zien .... supersnel

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flurk
                  Aléz Mic, ben ik dan den enige die dat zonder "klaar te naaien" met lijm gefikst krijg ???? Pas op jongens seffes krijgt de Flurk nog nen dikke nek !
                  Of wil ik mijn madam is aanspreken ? Moogt ge allemaal is langs komen........ Héla Jee-esteke t'is alleen om die badge te laten lijmen !!!!
                  NEEEEEEE FLURK
                  Die van mij zijn ook met LIJM gedaan no probleem
                  zijn wij dan de enigste die kunnen lijmen
                  Doeeii
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #10
                    Allé mic van drie dingen zijn we nu zeker:
                    - als ze op 'den Ford' allemaal zo laat mogen beginnen of zoveel congé hebben dan ben ik blij dat mijne Mondeo nog heel is....(alhoewel )
                    - uw vrouw kan goed naaien
                    - uw badge hangt er(eindelijk...... ) op ( die pattex gold gel niet geprobeerd zekers , daar heb al ongeveer een jaar geleden op gewezen hoor )
                    en misschien ook nog:
                    mister minute is ook niet alles, neem je te tijd: 'klaarnaaien' (zou begot niet weten wat dat eigenlijk is, alhoewel ) duurt misschien ietske langer, maar is oh zo veel beter !
                    Peter

                    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                    http://www.photoblog.be/peterwarson

                    Comment


                    • #11
                      Wat een avontuur!
                      eMJeke
                      website

                      Comment


                      • #12
                        Ik had ook beter een beteuterd gezicht getrokken en gedaan alsof ik 3 schoenmakers had afgedaan... Conclusie ik heb de badge zelf erop kunnen naaien
                        Goe werk doe ik liever zelf he , kwestie van vertrouwen
                        Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                        Comment


                        • #13

                          NEEEEEEE FLURK
                          Die van mij zijn ook met LIJM gedaan no probleem
                          zijn wij dan de enigste die kunnen lijmen
                          Doeeii
                          NoName, wat zijn wij krakken !!!

                          Comment


                          • #14
                            Hoi, we zijn net terug uit Maastricht...
                            Een fijne namiddag gehad... maar ben wel 183 Euro kwijt...
                            Valt dus nog mee.
                            En ik heb de schade kunnen beperken door tweemaal een koffie te gaan drinken en extra lang te blijven zitten ( zo hadden we minder tijd om te shoppen)

                            Eenmaal thuisgekomen ben ik nog eens gaan zien naar m'n Lowepro... mmmmmm keitof... ze staat er "aangekleed" bij met zo'n shieke BD badge.
                            En je kan werkelijk niet zien dat het badgeke genaaid is. Je ziet niks van die draad... Hoe doet ze dat toch????

                            @Peter1; Klaarnaaien?? Wel dat moet je eens aan zippo vragen. Dat is hier op den BD een veel gebruikt woord hoor...

                            Comment


                            • #15
                              Dat is goed nieuws mic
                              Gij tevreden, vrouwtje tevreden...meer moet dat niet zijn
                              "Alive and Kicking"

                              http://www.pbase.com/tinnew

                              Comment

                              Working...
                              X