Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

    Ok, op de deunen van "Take me to the mathador" , hierbij een (klein) deel van mijn foto's van de Gentse Feesten. Ik wist niet dat er hier zoveel foto's van de Gentse Feesten gepost werden, anders was ik er vroeger bij geweest, dus sorry voor de vertraging:







    Een kleine selectie van andere foto's kan je in de volgende open dir vinden:

    Open dir

    Mocht het niet lukken om deze te bekijken, laat het dan weten. K heb ook eens de eerste plaats gewonnen op 18 juli, deze foto kan je terugvinden op de site van de gentse feesten.

    Enjoy!

    Groeten

    Steve
    aka LotusE

  • #2
    Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

    juist Steven, konden je nog geen geluk wensen, bij deze is dat dan gebeurd mooie reeks ook

    Comment


    • #3
      Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

      knappe dingen bij, ook op de open directory
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

        Ik herkende die foto's reeds van op de officiele site's.

        Enjoy the club.

        Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

        Comment


        • #5
          Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

          dankuwel allemaal, k heb er wel voor afgezien, maar heb mij tegelijkertijd ook wel kostelijk geamuseerd moet ik zeggen. T was heel leuk, de Gentse feesten...

          Voor de geinteresseerden: de laatste foto in de open dir is genomen met iso 3200, 70 mm 1/40 4.0 . Ik was behoorlijk verbaasd over het resultaat, had gedacht dat met die hoge iso de foto op geen z*k zou trekken, maar ziedaar...de foto is trouwens niet verder bijgewerkt, behalve het formaat verkleind.

          Was ook onder de indruk van de foto's van Roland, vooral die foto met die voetjes en die appel was knap gedaan.

          Groeten

          Steve

          Comment


          • #6
            Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

            De tweede is heel mooi vooral met dat logo van de stad Gent (Of heb je dat later toegevoegd?)
            Op een gave huid kun je niet scherpstellen
            Simpele albumpjes

            Comment


            • #7
              Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

              Leuke serie, vooral nr 1.
              vriendelijke groeten, Helen
              Updated WWW.HELENICA.NL
              ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

              Comment


              • #8
                Re: Gentse feesten 2005 - Enkele impressies

                Nee, ik stond op de korenmarkt op de trappen van de post, iets hoger dan de rest dus en ik kon het concert zelf niet zien, maar het was aan het regenen en opeens zag ik dat toch wel mooie schouwspel van die paraplus en toevallig stond er iemand met een paraplu van het stad Gent vooraan te kijken naar het concert, mooi meegenomen natuurlijk... en dus absoluut niet getrukeerd, zou zelfs niet weten hoe je dat moet doen...

                Groeten

                Steve

                Comment

                Working...
                X