Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cirque du soleil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cirque du soleil

    Zondag ga ik naar "Cirque du soleil" in Oostende. Is er iemand die weet of ik met mijn D70 zou binnen mogen om (zonder flits uiteraard) foto's te maken ? Het lijkt mij een ideale locatie om schitterende foto's te maken.
    Bedankt voor de reacties.

  • #2
    Re: Cirque du soleil

    Van hun website:

    Miscellaneous

    * The temperature inside the Grand Chapiteau is controlled.
    * There is no cloakroom.
    * Animals are not allowed.
    * Smoking is not permitted in the Grand Chapiteau.
    * Mobile phones must be turned off during the show.
    * Videotapes, cameras and tape recorders are prohibited.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Re: Cirque du soleil

      Heb je geen prosumer die in je zak kan? Heb dit geprobeerd in Antwerpen en enkele redelijke foto's gemaakt. Nadien door de ruisflter gesleurd.
      Nadien weet ik het meestal wel.
      Panasonic TZ10 + Velbon Sherpa 600

      Comment


      • #4
        Re: Cirque du soleil

        Met search had je reeds van vorig jaar een antwoord geweten.
        We leven echter in luilekkerland
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Cirque du soleil

          Afgelopen vrijdag geweest, er hangt zo'n mooi bordje van een camera met een rode streep erdoor bij alle ingangen.

          T'was trouwens redelijk donker binnen, dus snelle actie met weinig licht.. Ik weet niet als dat iets zou geven zonder flits.

          Misschien een tip, als je met de auto gaat, parkeer dan op de driftweg naast de Koninklijke baan. Scheelt je heel wat tijd bij het wegrijden.

          Mvg.
          Bjorn
          groeten,
          Bjorn
          Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.

          Comment


          • #6
            Re: Cirque du soleil

            Vorig jaar in Antwerpen naar dezelfde show geweest, is gewoon schitterend! Is al uitgezonden geweest op de VRT, dacht vorig jaar rond Kerstdag.
            http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

            Comment


            • #7
              Re: Cirque du soleil

              Oorspronkelijk geplaatst door noby
              Heb je geen prosumer die in je zak kan? Heb dit geprobeerd in Antwerpen en enkele redelijke foto's gemaakt. Nadien door de ruisflter gesleurd.
              Moet je al serieus grote zak in je jas hebben Mijn S7000 is niet veel kleiner dan mijn D70 Misschien is het beter om een P&S mee te nemen? Kan meestal al in een broekzak.

              Comment


              • #8
                Re: Cirque du soleil

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                Met search had je reeds van vorig jaar een antwoord geweten.
                We leven echter in luilekkerland
                ja maar Wimmeken.... vorig jaar wist die brave mens toch nog niet dat hij nu zondag naar de voorstelling zou gaan.
                Als ge op loopbaanonderbreking gaat, zoudt ge dan niet eens een alafbetische woordenlijst maken van all etopics in de search? Vroeger zweerden de mensen bij de Bijbel en de "petite Larousse medicalle" tegenwoordig is dat de search van BD als ik sommigen hier moet geloeven :-)
                Mac

                Comment


                • #9
                  Re: Cirque du soleil

                  Ja Mac Quoy, die search, man die doet wonderen. Hoe denkt ge nu dat ik er ken wiens nickname met Mac begint en eindigt op een specifiek chromosoom ?
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cirque du soleil

                    Ik ben vorig jaar (of is het al twee jaar geleden) ook gaan zien in Oostende. Ik had mijn camera nog maar uitgehaald of er was al iemand die mij vriendelijk gebood dat ding weer weg te stoppen. Volgens mij is het niet om de foto's te doen, maar om de flits. Er moet er maar één vergeten om zijn flits uit te zetten en zo'n kaartenhuisje van mensen plooit mooi in elkaar. Leuk om te zien, maar niet direct de bedoeling. Laat dat ding dus gewoon thuis en geniet van de show
                    Jeroen || OM-D EM-5

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cirque du soleil

                      Aan de in/uitgang kan je HUN foto's + video kopen, wat dacht je...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cirque du soleil

                        Vorige vrijdag ook geweest. Ik had het ook gelezen op hun site en dus niets meegenomen. Ook de s60 niet. Ik heb wel iemand gezien op dezelfde rij met een dslr en flits maar hij heeft de flits eraf genomen en ik heb hem ook geen foto zien nemen. Gewoon genieten van de show, is gewoonweg prachtig!
                        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cirque du soleil

                          Digirush en ik zijn er zaterdag 23 juli geweest. Mooie show! Maar inderdaad geen fototoestellen toegelaten + 't is er duister hé.

                          Ahja, als je naar zo'n (dure) show gaat, dan moet je genieten en niet denken aan foto's nemen hé!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cirque du soleil

                            idd, gewoon genieten en niet met foto's bezig zijn...
                            Ik heb dat ook eens gedaan... Naar een optreden geweest en niets anders gedaan dan foto's gemaakt... Had eigenlijk niet veel van die avond gehad. Dit jaar zijn we terug naar hetzelfde evenement geweest, zonder camera boven te halen. Het was een heel andere avond, ik heb ervan genoten.
                            Voortaan laat ik mijn camera in m'n zak zitten (thuislaten kan ik echt niet... verslaving)
                            En als je echt foto's wil koop je ze aan de uitgang.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cirque du soleil

                              Op dit forum wordt er zeer streng gecontroleerd op copyright voor documenten en foto's.
                              Waarom dan niet het copyright van Cirque du Soleil respecteren ... Hun video's en foto's zijn toch een vorm van inkomsten.
                              Dus, geen foto's nemen en genieten van de prachtige prestaties van deze rasartiesten.
                              Nikon D700 + mooi glas

                              Comment

                              Working...
                              X