Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[kneistival] Dirk Blanchart en Monza

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [kneistival] Dirk Blanchart en Monza

    Elk jaar is er in Heist een weekje kneistival. Goeie groepen, gratis en een gezellig sfeertje, alles wat je dus moet hebben voor geslaagde concertjes. Gisteren mochten Dirk Blanchart en Monza hun ding doen.







    Zelf ga ik er vanavond ook nog eens naar toe. Dan is het de beurt aan stash en sioen. Nu juist maar hopen dat het niet zo regent als gisteravond...

    Groeten,
    bert.

    ps: aan de collega fotograag die juist voor het podium stond, zijn uw foto's eigenlijk een beetje gelukt? een doorzichtige plastiek zak voor een beregende filter geeft volgens mij geen goeie foto's
    Last edited by bernie; 27 juli 2005, 10:56.
    Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

  • #2
    Re: [kneistival] Dirk Blanchart en Monza

    Hey bernie

    Ik heb die persoon ook zien staan met die plastik zak over z'n toestel, en ik had ook zo mijn bedenkingen

    De 3e vind ik het beste... heeft jouw toestel de regen overleeft?

    Comment


    • #3
      Re: [kneistival] Dirk Blanchart en Monza

      deze zijn toch gelukt

      Comment


      • #4
        Re: [kneistival] Dirk Blanchart en Monza

        Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
        Ik heb die persoon ook zien staan met die plastik zak over z'n toestel, en ik had ook zo mijn bedenkingen

        De 3e vind ik het beste... heeft jouw toestel de regen overleeft?
        Het was op het randje die regen. Fotoke nemen, fototoestel terug onder de regenjas en direct afkuisen met zakdoekje. Maar een mens moet er iets voor over hebben he

        groeten,
        bert.
        Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

        Comment


        • #5
          Re: [kneistival] Dirk Blanchart en Monza

          Knap !


          Groetjes
          Lukathi
          Groetjes

          Lukathi

          Comment

          Working...
          X