Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afghanen in actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afghanen in actie

    Telefoto over grote afstand met broeierige temperaturen....


    Greetz,

    The Fonz
    Exactemundo!

  • #2
    Re: afghanen in actie

    knappe
    heb je ook zijdelings gepande foto's?
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: afghanen in actie

      heb je ook zijdelings gepande foto's?
      (Bruikbare) zijdelings genomen foto's van Afhganen niet helaas, je ziet ze minder en minder op de hondenrennen. Trefzekerheid is bij Afghanen ook veel lager, maw ze zijn zeer moeilijk in beeld te brengen in actie. Van windhonden in het algemeen heb ik nog een tamelijke lading foto's klaarzitten. Wordt dus ongetwijfeld verder gezet....
      Exactemundo!

      Comment


      • #4
        Re: afghanen in actie

        Prachtige foto van "echte" Afghanen in volle vacht ! Waar heb je die genomen en heb je soms de namen van deze Afghanen. Stond je toevallig op de renbaan zelf in dat kleine extra stukje voor de eerste bocht ?

        Zowel in Nederland als Duitsland zijn er vaak op zondag rennen en daar zie je nog veel Afghanen. Heel vaak is dit op de dag na een tentoonstelling.

        Heb je toevallig ook foto's van coursings ?

        Momenteel doe ik enkel de tentoonstellingen maar heb wel plannen om in de nabije toekomst rennen en coursings ook te fotograferen, bijgevolg, alle hulp om dergelijke fantastische foto's te nemen is meer dan welkom !

        Kijk met veel belangstelling uit naar het vervolg, ook van andere windhonden !

        Groetjes en alvast bedankt

        Mieke

        Comment


        • #5
          Re: afghanen in actie

          @ Shana,

          De afgelopen weken heb ik elke zondag de hondenrennen gevolgd hier in de buurt. Telkens afwisselend in Beringen(B) en Westerlo(B). Zoals ik eerder al aangaf zie je ze (Afghanen) telkens minder op de rennen, alhoewel het om mijn favorieten gaat. Qua actiefoto's mét Afghanen heb ik er nog eentje (panfoto)weliswaar genomen met een analoog toestel een hele tijd geleden. Ik zal mijn best doen hem te digitaliseren en evt te posten. Whippets en andere soorten windhonden (ik ben maar een leek!) heb ik nog in overvloed, zowel zijdelings "pan"-foto's als actiefoto's tegen zeer hoge sluitertijden. Vooral de "aankomst"-foto's zijn mijn stokpaardje. Deze foto's zijn iets agressiever dan deze van de (bovenstaande) Afghanen maar ze bulken dan ook van de actie. De honden kunnen mekaar overigens niet kwetsen aangezien ze allen een muilkorf dragen.

          Om op je vraag te antwoorden: Betreffende foto is genomen in Beringen (B) met de 10D (1.6 crop)op 200mm; ik stond gepositioneerd recht tegenover de starthokken welke te zien zijn op de foto, maar dan volledig aan de andere kant van de piste. De piste zelf is verboden domein tijdens de race, maar dat weet je uiteraard. Ook de namen van- of de eigenaars van de honden ken ik helaas niet, ondanks het feit dat ze net voor de ren afgeroepen worden. Mogelijk kan ik de eigenaars wel nog traceren indien je dat graag zou hebben...


          Bedankt trouwens voor de beoordeling!

          Greetz,

          Rob
          Exactemundo!

          Comment


          • #6
            Re: afghanen in actie

            Mogelijk kan ik de eigenaars wel nog traceren indien je dat graag zou hebben...
            Bedankt voor het aanbod, maar als ik de volledige naam van de hond heb, ken ik de kennel en kan ik de eigenaar terugvinden.

            Dank en groetjes

            Mieke

            Comment


            • #7
              Re: afghanen in actie

              Mooie actie foto van fprachtige dieren.
              De hitte heeft er trouwens voor gezorgd dat de achtergrond ook nog eens net dat ietsje speciaal effect heeft.
              www.wildlifepixs.com

              Comment


              • #8
                Re: afghanen in actie

                Knap!
                Actie mooi in beeld gebracht!
                Heb je die met de G5 getrokken (met voorzetlens? )
                lijn
                canon eos 350d

                Comment


                • #9
                  Re: afghanen in actie

                  een goeie, lekkere actie, lijkt wel of die beesten een jurk aan hebben.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: afghanen in actie

                    @ Katelijn: neen, met de 10D,... mijn "Spaans Canon" heb ik dit keer niet gebruikt

                    Thx Bouk, Plette, Shana, Hellcat!

                    Greetz,

                    The Fonz
                    Exactemundo!

                    Comment

                    Working...
                    X