Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

    Ik zit met het volgende probleem.

    Ik laat mijn digitale foto's afdrukken op het 11,5 X 15 cm formaat.
    Ik heb de gewoonte om de foto's eerst in een zo'n mini album te schuiven.
    Nu bestaan deze mini albums in het 10 x 15 cm formaat.

    Weet iemand dat er zulke albums bestaan in het 11,5 X 15 cm formaat?

    mvg
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

  • #2
    Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

    Oorspronkelijk geplaatst door satpet
    Ik zit met het volgende probleem.

    Ik laat mijn digitale foto's afdrukken op het 11,5 X 15 cm formaat.
    Ik heb de gewoonte om de foto's eerst in een zo'n mini album te schuiven.
    Nu bestaan deze mini albums in het 10 x 15 cm formaat.

    Weet iemand dat er zulke albums bestaan in het 11,5 X 15 cm formaat?

    mvg

    ik laat ze wel op 3:2 ofzo ontwikkelen, maar dan één maatje groter... daar vind je ook geen mini-albums voor, steevast plakwerk maar je foto's zijn dan wel iets groter. en toch geen zin om ze in't "klein" te laten ontwikkelen (10x15).

    Ben eens benieuwd of we iets wijzer gaan worden

    Comment


    • #3
      Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

      Ik zat met hetzelfde probleem, maar heb in ieder geval bij foto Quelle deze mini-albums gezien. Kosten 99 ct voor 32 foto's.
      Age si quid agis

      Comment


      • #4
        Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

        Dat probleem ken ik

        Enkele mogelijkheden die destijds werden aangehaald :
        - http://www.photobox.ie./shop/category.html?cat=18
        - indien je niet on-line wil bestellen, bij mediamarkt hebben/hadden ze insteekalbums voor foto's formaat 13x18 cm daar passen je foto's in maar ... ze zitten wat losjes aangezien je ruimte over hebt. Toen 7 EUR voor 60 foto's.
        't Is nog steeds niet ideaal.

        De hoop die ik toen had dat er gezien het succes van digitale fotografie meer en meer albums zouden te vinden zijn in de winkels is bij mijn weten nog steeds ijdele hoop. Quelle zou dus blijkbaar iets hebben. Maar ik volg deze topic aandachtig op ...

        EDIT :
        Bij fotoquelle, vind ik ook enkel maar 13x18 : http://shop.fotoquelle.de/detail.php...2&shop_id=1062
        Last edited by filipo; 26 juli 2005, 20:04. Reden: details fotoquelle
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

          De fotograaf waar ik mijn foto's laat afdrukken zei ook dat er tot nu toe nog een oplossing was, plakken dus... Vandaar dat er nu nog een stapel ligt...

          Comment


          • #6
            Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

            Ze zijn toch echt te koop bij foto quelle, voor de prijs die ik eerder noemde.
            Niet online misschien, maar wel in de winkels en bij de DA-drogisten (in NL) die de fotoservice van fotoquelle aanbieden.
            Age si quid agis

            Comment


            • #7
              Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

              Bedankt voor de reacties.

              Ik bestel al mijn afdrukken bij Photobox en had dat album nog niet zien staan.

              Volgende week ga ik naar Duitsland en zal daar ook eens de Quelle shops binnenspringen.
              Ik laat jullie iets weten.
              Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

              Comment


              • #8
                Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

                Oorspronkelijk geplaatst door satpet
                Ik bestel al mijn afdrukken bij Photobox en had dat album nog niet zien staan.
                Hou er wel rekening mee dat 5"x7" ongeveer 13x18cm is ...
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

                  GEVONDEN IN KEULEN.

                  Bij Saturn (op de 4de verdieping van Kaufhof) in het centrum van Keulen.
                  Ze hebben maar een 4tal modellen maar 't is een begin.

                  Voor kinderfoto's albums voor 36 foto's in 11,5 x 15 formaat en een ander album voor 24 foto's.
                  Prijs is respectievelijk 2,99 en 1,99 €.
                  Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

                    Zag ik vandaag niet in de laatste Hema-folder dat ze insteekalbums hebben voor formaat 11.5x15...
                    misschien toch iets dichter bij huis dan Keulen maar blij dat je ze gevonden hebt
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoe foto's 11,5 X 15 cm bewaren?

                      Oorspronkelijk geplaatst door filipo
                      Zag ik vandaag niet in de laatste Hema-folder dat ze insteekalbums hebben voor formaat 11.5x15...
                      misschien toch iets dichter bij huis dan Keulen maar blij dat je ze gevonden hebt
                      Ik heb die van de Hema ook gekocht.
                      De kwaliteit van de plastic folie is verre van top. Het is dikkere plastic wat het inschuiven van de foto makkelijker maakt, maar de door die dikte worden de kleuren donkerder.
                      Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                      Comment

                      Working...
                      X