Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'k kan weer geen foto's posten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'k kan weer geen foto's posten

    Al heel de voormiddag probeer ik een nieuwe topic te openen met foto's en een link naar een album en telkens krijg ik de melding dat het een dubbele post is van 5 minuten geleden... maar ik heb helemaal niets gepost. 'k Heb mijn computer al afgezet en terug geprobeerd. 'k Probeer uit te loggen maar dat lukt ook 'k Zal dan maar in mijne hof gaan werken zeker

    Edit : dus een topic openen zonder foto's dat gaat wel Is er misschien iets mis met het linken van de foto's van mijn website
    Groetjes Vicky

  • #2
    Re: 'k kan weer geen foto's posten

    Oorspronkelijk geplaatst door vicky
    Edit : dus een topic openen zonder foto's dat gaat wel Is er misschien iets mis met het linken van de foto's van mijn website
    Denk het niet Vicky, ik heb de moed voorlopig opgegeven.
    Krijg zo wel wat meer tijd om mijn website in elkaar te steken.

    Groeten, Jan.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: 'k kan weer geen foto's posten

      Heb je al geprobeerd om de foto's via www.imageshack.us te posten? Daarmee heb ik nog geen problemen gehad.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: 'k kan weer geen foto's posten

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
        Heb je al geprobeerd om de foto's via www.imageshack.us te posten? Daarmee heb ik nog geen problemen gehad.

        'k Heb mijn foto's op imageshack staan en mijn albums op photopic en toch kan ik vandaag geen foto's posten. Tot gisteren lukte het soms wel en soms niet maar vandaag helemaal niet
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: 'k kan weer geen foto's posten

          Het heeft daar allemaal niets mee te maken, ik heb dit 'soms' ook voor en link en upload vanaf mijn eigen site, het is idd erg vervelend.

          De crew is er van op de hoogte, het zal wel een bug zijn, nu hem enkel nog weten te vinden...

          Comment


          • #6
            Re: 'k kan weer geen foto's posten

            Had dit afgelopen zaterdag ook, maar enkel in het forum evenementen. In het Test forum kon ik bvb zonder problemen posten en foto's linken.

            Comment


            • #7
              Re: 'k kan weer geen foto's posten

              Oorspronkelijk geplaatst door Tom
              Had dit afgelopen zaterdag ook, maar enkel in het forum evenementen. In het Test forum kon ik bvb zonder problemen posten en foto's linken.

              Jij post toch altijd in Testforum
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #8
                Re: 'k kan weer geen foto's posten

                Ook mijn foto's kan ik niet posten heel vervelend, ik hoop dat het snel word opgelost.
                Groeten Omega.

                www.digiwaart.nl

                Comment


                • #9
                  Re: 'k kan weer geen foto's posten

                  Hier ook nog steeds van 't zelfde
                  Moet een serieuze bug zijn al bugspray geprobeerd...werkt ook niet
                  Grtz D.
                  Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 'k kan weer geen foto's posten

                    Er zijn een aantal aanpassingen vorig week uitgevoerd. De meeste mensen hadden sindsdien geen probleem meer.

                    Jij blijkbaar wel nog. Beschrijf me anders eens grondig wanneer en hoe je het probleem voorhebt (stuur het me best via PM)

                    peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: 'k kan weer geen foto's posten

                      Er zijn een aantal aanpassingen vorig week uitgevoerd. Sindsdien hadden er bij ons weten, niemand nog een probleem mee.

                      Jij blijkbaar wel nog. Beschrijf me anders eens grondig wanneer en hoe je het probleem voorhebt (stuur het me best via PM)

                      peter

                      Comment


                      • #12
                        Re: 'k kan weer geen foto's posten

                        Peter heeft het 2 keer gezegd, voor alle duidelijkheid.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 'k kan weer geen foto's posten

                          Hier helemaal geen problemen meer met het posten van een nieuwe topic met foto's
                          Groetjes Vicky

                          Comment


                          • #14
                            Re: 'k kan weer geen foto's posten

                            Help ....."Still Nada"

                            D.
                            Ps. Niet dat ik zóóóóveel prachtplaten te posten heb...edoch.
                            Some say i'm insane...but the voices in my head disagree.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 'k kan weer geen foto's posten

                              ik kan soms in showcase in het onderdeel mensen en modellen niet een niuewe tread opzetten. in de andere onderdelen kan ik dat dan wel. bvb bij macro.

                              Comment

                              Working...
                              X