Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumping

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jumping

    Tja, ik heb het van het week-end tog maar gewaagd om op het internationaal jumping van Brasschaat een fotokje te gaan knallen. Maar ja gelijk je de gevolgen al kent doorzopen van de regen. Ik heb er dan tog enkele kunnen trekken tussen de regendruppels
    Maarja kwa compo blijft het hetzelfde he. Heeft er iemand goede tips op van die jumpings te treken kwa compo???





    en ja dat zijn dus de meeste fotokes geworden
    D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

  • #2
    Re: Jumping

    Hoi Bjokke,

    Van mij geen tips, maar de laatste had ik graag wat minder hoog en wat breder gezien. De regen (en bijpassende parapluus) maakt de foto tot veel meer dan een paard-springt-over-hekje-foto.
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: Jumping

      Ha die Bokke,

      De mooiste van de drie vind ik de derde. Die geeft gewoon perfect weer zoals het was...
      Bij jumpings "vind men" over het algemeen foto's net na de afzet of net voor de landing het mooist. Het boven de hindernis zweven wordt als minder ervaren.
      Maar galop, close up van ruiter en paard, concentratie ruiter, dampend paard (bij regen!), enz. zijn nog meer mogelijkheden.

      Groet Rowe
      Nikon kastje...en wat geperst zand in kokertjes

      Comment


      • #4
        Re: Jumping

        jij hebt dan toch fotokes kunnen nemen ik ga voor diegene zonder de regen
        ik was ook op jumping dit weekend in leopoldsburg, maar het regende al meteen toen we daar aankwamen.
        dus geen fotokes gemaakt
        life is a gift

        Comment


        • #5
          Re: Jumping

          Ik had geluk er was ook een fotoclub van wonnelgem aanwezig met een man of 5. Die heb ik natuurlijk stiekem gevolgt endus in de shikste tent beland waar je eigelijk niet in mocht Maar omdat het niet opviel dat ik bij die andere fotografen ston had ik weeral shanse, wand anders had ik ook geen fotokes kunnen trekken in die rot regen.
          D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

          Comment

          Working...
          X