Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even afkicken van BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even afkicken van BD

    Jullie zullen er wel niet wakker van liggen maar voorlopig zullen er wel geen foto's van mij meer op het forum komen.
    Ik kan nu al een paar weken niet meer uploaden naar het forum als ik een image in mijn post bijvoeg. Ik post op dezelde manier als ik dat altijd gedaan heb, maar het lukt gewoon niet. Zal nog ff wachten tot Sven terug is.
    Wim heeft via mail al laten weten dat hij het ook niet kan volgen, maar als ik de postings van wat mensen hier lees komt het toch vaker voor.

    Groetjes, Jan.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

  • #2
    Re: Even afkicken van BD

    Nou, ik vind dat toch wel erg hoor Jan en dat is zeker niet de bedoeling van dit forum!

    Af-en-toe kan ik zelf ook geen foto's meer posten, maar dat is enkel in sommige forums, de dag daarop is alles weer normaal, dan een weel OK en plots weer niks...

    Ik hoop echt dat het opgelost kan worden...

    Comment


    • #3
      Re: Even afkicken van BD

      zelf heb ik er geen last van maar sinds ze die "bescherm-de-mensen-tegen-zichzelf-filter" geplaatst hebben, zijn er nog wel mensen die klagen precies
      Mac

      Comment


      • #4
        Re: Even afkicken van BD

        is er een filter geplaatst?


        goed initiatief!
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Even afkicken van BD

          Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
          zelf heb ik er geen last van maar sinds ze die "bescherm-de-mensen-tegen-zichzelf-filter" geplaatst hebben, zijn er nog wel mensen die klagen precies
          Mac
          L L! Dat filter werkt iets te goed, hij moet nog even wat fijner afgestamd worden.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: Even afkicken van BD

            Oorspronkelijk geplaatst door JLP
            L L! Dat filter werkt iets te goed, hij moet nog even wat fijner afgestamd worden.

            Hij werkt idd véééél te goed 'k Heb hier ook soms problemen om mijn foto's op het forum te krijgen ... de ene keer gaat en wel en dan plots weer niet.

            @ Jan : de moed niet opgeven en blijven proberen soms geraak je door die filter van Eddy even door
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Re: Even afkicken van BD

              Oh, oh, alsjeblieft bd-staf laat snel jullie licht schijnen en los dit probleem op. Als twee van mijn lievelingsfotografen hier niet meer kunnen posten, ik weet niet hoe ik dat moet overleven....
              Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat hiervoor snel een oplossing wordt gevonden. Ik weet wel dat veel mensen veel tijd in dit forum stoppen en wil hen nog eens bedanken voor al die inspanningen om ons een over het algemeen goed functionerend forum aan te bieden om onze ervaringen uit te wisselen. Alleen kunnen die informaticatoestanden zo nukkig zijn. Ik heb de grootste bewondering voor mensen die zo'n systeem aan de gang kunnen houden.
              Enfin ik hoop dat ik hier binnenkort weer foto's van Jan zie verschijnen .....
              Geniet van foto's maken

              Comment


              • #8
                Re: Even afkicken van BD

                Oorspronkelijk geplaatst door chris
                Enfin ik hoop dat ik hier binnenkort weer foto's van Jan zie verschijnen .....
                Kort en goed gezegd!
                Ik wacht met ongeduld.

                Comment


                • #9
                  Re: Even afkicken van BD

                  Oorspronkelijk geplaatst door JLP
                  L L! Dat filter werkt iets te goed, hij moet nog even wat fijner afgestemd worden.
                  Dat filter telt gewoon het aantal geposte foto's geloof ik. Ik heb net even een testje gedaan en alles werkt prima hier . Ik post dan ook heel zelden foto's, wegens geen tijd met al dat gemodder en wegens geen toonbaar materiaal

                  Comment


                  • #10
                    Re: Even afkicken van BD

                    Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                    Dat filter telt gewoon het aantal geposte foto's geloof ik. Ik heb net even een testje gedaan en alles werkt prima hier . Ik post dan ook heel zelden foto's, wegens geen tijd met al dat gemodder en wegens geen toonbaar materiaal
                    Dus dat zal het zijn Onze foto's worden geteld en eens over je limiet ... njet
                    Groetjes Vicky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Even afkicken van BD

                      Ik snap er niks meer van Jan, Hier de mooiste foto uit je laatste album....



                      mvg, drh
                      Last edited by drh; 26 juli 2005, 08:12.
                      Mvg, drh

                      "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: Even afkicken van BD

                        Mensen bedankt alvast voor het "medeleven" in deze, maar ik ga ervan uit dat dit "probleempje" weldra opgelost zal zijn. Als Sven en zijn mensen weer uitgerust aan de bak gaan zal het wel goedkomen.

                        Groeten, Jan.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment

                        Working...
                        X