Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

net mijn afgedrukte foto's aangekregen....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • net mijn afgedrukte foto's aangekregen....

    Hawel se, ik ben een gelukkig mens ! Ik heb net mijn foto's toegekregen die ik bij Pixum besteld had en ben erg tevreden over het resultaat!-geen enkele mislukte foto - Volgens mij een goede kwaliteit. Ik heb er een vergroting tussen zitten van 20*30 zwart-wit en deze is ook prima (ik heb een Nikon cp 885).
    Allez ja, ik moest dit effe kwijt!
    groetjes,
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

  • #2
    heb dat ook eens gedaan bij Pixum Kristien en ik was daar ook erg tevreden van
    (was een aktie voor 20 foto's en het kostte niks, dus..)
    Groeten
    Eddy

    Comment


    • #3
      Een vriend van me werkt bij Agfa, en laat m'n foto's dan ook daar (goedkoper ) ontwikkelen... Ik ben ZEER tevreden over de afwerking en kan zeker niet klagen over de kleuren, saturatie en dergelijke. Ik heb ze trouwens een testfoto opgestuurd om te calibreren, en moet zeggen dat dit heel erg overeenkwam met m'n scherm zelfs ! Ik geloof dat je rechtstreeks online je foto's kan opsturen naar Agfa ook... Ik geef ze wel mee op een CD-Rom
      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by k10
        Hawel se, ik ben een gelukkig mens ! Ik heb net mijn foto's toegekregen die ik bij Pixum besteld had en ben erg tevreden over het resultaat!-geen enkele mislukte foto - Volgens mij een goede kwaliteit. Ik heb er een vergroting tussen zitten van 20*30 zwart-wit en deze is ook prima (ik heb een Nikon cp 885).
        Allez ja, ik moest dit effe kwijt!
        groetjes,
        Kristien
        Pixum??? wie of wat waar is dat???
        Txs for the info
        Rudy

        Comment


        • #5
          http://www.pixum.nl/

          Comment


          • #6
            Eergisteren ook 120 foto's binnengekregen via Pixum... dik tevreden, net als bij de vorige bestelling... opvolging van de bestelling is perfect... onlangs bestonden ze 2 jaar en was er een actie (duurde maar 5 dagen) waarbij je voor slechts 0.19 euro een 10x15 print kon bestellen ! Vijgen na pasen natuurlijk maar toch... meld je aan als klant en dan krijg je 10 prints gratis... zo zit je direct in hun bestand en krijg je ook melding als er nog dergelijke acties zijn...

            Ik heb ook al foto's bij Colormailer besteld (duurde lang), maar kwaliteit bij Pixum is beter, vind ik toch... Spector was ook OK...
            Jan
            www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by janVA1966
              Eergisteren ook 120 foto's binnengekregen via Pixum... dik tevreden, net als bij de vorige bestelling... opvolging van de bestelling is perfect... onlangs bestonden ze 2 jaar en was er een actie (duurde maar 5 dagen) waarbij je voor slechts 0.19 euro een 10x15 print kon bestellen ! Vijgen na pasen natuurlijk maar toch... meld je aan als klant en dan krijg je 10 prints gratis... zo zit je direct in hun bestand en krijg je ook melding als er nog dergelijke acties zijn...

              Ik heb ook al foto's bij Colormailer besteld (duurde lang), maar kwaliteit bij Pixum is beter, vind ik toch... Spector was ook OK...
              Ik had de mijne ook besteld tegen deze actieprijs en had er gelijk ook van die mokken bijbesteld die als kadootje moeten dienen... Leuk hoor, misschien een idee voor de volgende maanden...
              En Vejito, weet je wat ze zijn gedrukt op Agfa papier . Ik vind het gewoon gemakkelijk dat ik mijn huis er niet voor uit moet om mijn fotootjes gaan op te halen. Als je hier voor ongeveer 13 Euro besteld ( ongeveer, ik kan het nu niet juist nagaan, want hun server ligt eruit...) zijn de ontwikkelings-/verzendingskosten gratis .
              groetjes,
              Kristien
              Olympus E500
              take the time it takes so it takes less time...
              www.pnh.be

              Comment


              • #8
                Ik heb vandaag ook een 300 foto's binnengekregen, maar ik zweer nog altijd bij Photobox - http://www.photobox.co.uk

                Niet supergoedkoop, maar zeer goede service en snel en uiteraard van goede kwaliteit.
                --
                Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                Comment

                Working...
                X