Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jacki's albumpje van Hasselt

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jacki's albumpje van Hasselt

    Aangezien ik niet achter wil blijven, heb ik ook een albumpje gemaakt. Niet alleen van de BD-dag maar ook van de dag erna (The day after) in Hasselt zelf.

    Ik ben zelf niet zo tevreden over het resultaat, maar ja.... toch maar gepost. Commentaar is dus welkom.

    http://home.hetnet.nl/~jackiuit/BDdag3/index.htm

    Jacki
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    Originally posted by Jacki
    Ik ben zelf niet zo tevreden over het resultaat, maar ja.... toch maar gepost. Commentaar is dus welkom.
    Jacki
    Waarom zou je niet tevereden zijn???????????
    Moet welk vragen: wat stellen 3 en 13 voor????
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      Niet tevreden geld terug klinkt bekend in de oren
      En dat album mag er zekers zijn vooral naar mijn smaak nr 13 schaduw in het water nr15 gekleurde vissen nr 06 en die hele leuke nr 08 tupje van de schoen Nice done
      Respect begint bij uzelve

      Comment


      • #4
        Weer een andere kijk op BD-dag 3, leuk album! Mijn favorieten nr 6 van BD-dag en nr 6 van the day after, toeval hoor 2x nr 6
        -------------------------------------------
        Greetz,
        http://users.pandora.be/billen/Fotoalbums/index.htm
        www.patrickbillen.be
        Mvg Patrick Billen, alias Tommie
        www.wondermooi.be
        www.patrickbillen.be

        Comment


        • #5
          [QUOTE] Originally posted by eMJeke
          Originally posted by Jacki
          Ik ben zelf niet zo tevreden over het resultaat, maar ja.... toch maar gepost. Commentaar is dus welkom.
          Jacki
          Ik begrijp wel wat je bedoeld als je dat zegt, ik heb ook vaak een ontevreden gevoel. Maar nadien als ik er de "beste" uithaal valt dat vaak wel mee.
          Ik vind het in alle geval een erg interessant album. Er zitten echt knappe foto's bij en zo hoort het!
          Fijn dat je je album poste!
          eMJeke
          website

          Comment


          • #6
            Bescheidenheid siert de mens
            maar zie toch wel mooie foto,s die zeker de moeite waard zijn
            bevoorbeeld no: 3 5 7 11 13 hebben mijn voorkeur

            Groetjes NoName
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #7
              Tof album Jacki
              "Alive and Kicking"

              http://www.pbase.com/tinnew

              Comment


              • #8
                Hela Jacki, wat is er dan volgens jouw fout aan je foto's ???? Ze zijn best het zien waard meid !

                Comment


                • #9
                  Bedankt voor alle positieve reacties! Dat geeft me weer moed.
                  Eigenlijk was het de eerste indruk van mijn foto's die een beetje tegenviel, maar ik ben blij dat het toch meevalt
                  Ik had een beetje weinig inspiratie in de mijn zelf, maar na al jullie prachtige foto's te hebben gezien, weer ik weer een beetje waar ik op moet letten.

                  @jee-esteke: drie zijn twee rode blaadjes, 13 is mijn schaduw in een plas water

                  @umco: thanks

                  @tommie: dat zal Umco met je eens zijn. Ik vind de eerste nr.6 zelf ook wel geslaagd

                  @emjeeke: je begrijpt me. Ik heb trouwens nog een leuke foto van ons samen gezien, ik geloof bij Jaja. Ik zal eens rondzoeken.

                  @ de rest: bedankt!!

                  Jacki
                  Meer foto's op Mukblog

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jacki

                    Ik ben zelf niet zo tevreden over het resultaat, maar ja.... toch maar gepost. Commentaar is dus welkom.

                    Jacki
                    Je mag best wél tevreden zijn over je foto's, want er zitten er mooie bij, vind ik persoonlijk. Niemand kan toch bij elke afdruk een uniek kunstwerk creëren, toch?
                    Bovendien en totaal buiten de kwestie, ben ik geïnteresseerd in de pullover van de jongen op BDdag12. Wie is dat en hoe kan ik hem desgevallend contacteren om te weten waar hij die prachtige pull heeft gekocht. Ik wil een versie met 1956 op. Ik zei het toch, totaal buiten de kwestie.
                    Groetjes en nogmaals proficiat!
                    Jean
                    Olympus C730UZ

                    Comment


                    • #11
                      He meis,

                      Mooie pics, zitten weer mooie foto's tussen die ik nog niet eerder had gezien
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • #12
                        Hoi Jacki,

                        Het lukt hier vandaan niet om je album binnen te halen!!??
                        Zal later nog eens proberen.

                        Jan
                        You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                        Comment


                        • #13
                          Neen, bij mij lukt het ook niet. Hij vindt de server niet.
                          Zal het later nog eens proberen he?

                          Comment


                          • #14
                            Dit is wel het slechtste album van de BD dag in Hasselt....tjesus.......

                            En nou serieux:
                            Mooie niet eerder geziene beelden. Tof Jacki

                            Fav's : 1,2,4,5,7,10,12,18,20,23....met als meest aansprekende toch wel: nr. VIJF

                            Een zwarte bekende schoen............hehe !

                            ZEER zeker een fraai album J. (en maar "klagen" )

                            mvg,
                            Z900
                            Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                            Comment


                            • #15
                              Mooi Jacki... maar waar heb je in Godsnaam die boot gezien?
                              Ik dacht dat ik alles van de koolmijn gezien had??? maar die mijnboot heb ik niet gezien...
                              Enne ja, die schoen van jou...origineel zeg.
                              Ook die foto van Erik & Jakke voor de computer vind ik tof.

                              Comment

                              Working...
                              X