Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foor







    Graag Uw mening........
    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

  • #2
    Re: foor

    Ge moogt ze gerust een beetje groter posten.
    Moet nogal turen om ze te kunnen beoordelen.
    Mooie kleuren. Compo OK. Kader OK, maar al die tekst is er teveel aan.
    Muggezifterij: voor mij mocht er ietske meer bewegingsonscherpte inzitten.
    Het manneke in de octopus staat er nogal scherp op.
    Graag de EXIF ook eens ???

    Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

    Comment


    • #3
      Re: foor

      Dank voor de reactie,de grootte was oorspronkelijk zoals foto 2, maar werd verkleind door tinipic bij het opladen.

      exif hangt aan de foto's, maar hier een samenvatting: 1/100sec, f5, iso 1600, geen flash, focallengt 28mm. Als je het progammatje 'view exif' op je pc plaatst kan je door op de foto te gaan staan en op je rechter muisknop te drukken de exif-informatie ophalen.

      Kader en tekst is een persoonlijke keuze, ik kan mij best voorstellen dat dit kan storend overkomen.
      MDB-VL
      Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

      Comment


      • #4
        Re: foor

        Oorspronkelijk geplaatst door mdb
        Als je het progammatje 'view exif' op je pc plaatst kan je door op de foto te gaan staan en op je rechter muisknop te drukken de exif-informatie ophalen.
        Moet dat eens dringend doen.
        'k Stel dat nu al zolang uit......


        Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

        Comment

        Working...
        X