Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

KB, nog een paar ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • KB, nog een paar ....

    Nog een paar van afgelopen woensdag ....






  • #2
    Re: KB, nog een paar ....

    eerste voor mij, maar ik veronderstel dat je die genomen hebt vanaf de grond

    Indien het zo is, had ik (persoonlijke mening) liever horizontaal gezien.

    Toch

    Comment


    • #3
      Re: KB, nog een paar ....

      't zijn shoon, maar 't zijn toch nie de die, die ik wil zien. t' zijn die andere

      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: KB, nog een paar ....

        Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
        't zijn shoon, maar 't zijn toch nie de die, die ik wil zien. t' zijn die andere

        Jo.
        Jij bedoelt wss deze dan ...... Het is door deze foto's dat ik niet meer alleen naar spottersdagen mag gaan van Maggy .....





        Comment


        • #5
          Re: KB, nog een paar ....

          lol.
          da zijn ze.

          Nu die van trebs nog....


          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: KB, nog een paar ....

            Tom,

            vraagje : vanaf welke sluitertijd krijg je bewegende wieken bij de seaking ?
            ik heb er beelden van, van op de "defence days", en de wieken staan stil, zodat het net lijkt dat de heli uit de lucht gaat vallen

            verder hele mooie foto's, begint mij hoe langer hoe meer aan te spreken dit ook te proberen ( hopelijk mooi weer in Koksijde op 3 & 4 sept )
            groetjes, Bobke
            ________________________

            Comment


            • #7
              Re: KB, nog een paar ....

              Ja, die heli, mooi gedaan.
              De rest ook, maar die wieken


              Dirk
              Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

              Comment


              • #8
                Re: KB, nog een paar ....

                Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                eerste voor mij, maar ik veronderstel dat je die genomen hebt vanaf de grond
                Ik denk het ook, want anders hadden we deze foto nooit gezien !

                Yvan
                Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                Comment


                • #9
                  Re: KB, nog een paar ....

                  [/QUOTE]

                  Ik dacht toch dat het bouwverlof was ?????
                  Die madam heeft toch een metsersbroek aan !

                  Yvan
                  Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                  Comment


                  • #10
                    Re: KB, nog een paar ....

                    Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                    lol.
                    da zijn ze.

                    Nu die van trebs nog....
                    Jo.
                    And here they are. Spotters of all types:

                    The relaxed and reclined, viewing the sky from a safe and low vantage point.


                    The enthusiastic type, not missing a single plane.


                    The type who like to stand at eye level with the pilots.


                    Trebs

                    Comment


                    • #11
                      Re: KB, nog een paar ....

                      Oorspronkelijk geplaatst door Rockin_Bobke
                      Tom,

                      vraagje : vanaf welke sluitertijd krijg je bewegende wieken bij de seaking ?
                      ik heb er beelden van, van op de "defence days", en de wieken staan stil, zodat het net lijkt dat de heli uit de lucht gaat vallen

                      verder hele mooie foto's, begint mij hoe langer hoe meer aan te spreken dit ook te proberen ( hopelijk mooi weer in Koksijde op 3 & 4 sept )
                      Normaal met zulke dingen werk ik altijd in 'A' mode, dus diafragma voorkeuze. Maar met heli's (of schroefvliegtuigen) is dat niet zo mooi omdat de wieken dan als het ware stilstaan. In zulke gevallen schakel ik op 'S' (sluitertijdvoorkeuze) en probeer een zo laag mogelijke sluitertijd te kiezen. In dit geval was 1/60 sec genoeg.

                      En nee, ik deed dit voor de eerste maal, en vond er eigenlijk niet veel aan. Misschien omdat vliegdinges mij nie zo aanspreken of zo, maar je moet het een keer gedaan hebben. Ieder zen passie uiteraard, de mijne ligt meer in sport en evenementen, bij een ander dan weer landschapjes ed ....

                      Wat niet wil zeggen dat ik geen leute heb gehad hoor, integendeel zelfs, maar om het nu 10 keer per jaar te gaan doen, neen, dat zegt me nie veel.

                      Comment


                      • #12
                        Re: KB, nog een paar ....

                        Whehehe Trebbie, the dude with all the badges.
                        Shall I complete the different types of spotters ?
                        I'll wait just another day .....

                        Comment

                        Working...
                        X