Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

smash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • smash

    nog een bewerkte versie van het beachvolley tornooi in Blankenberge. Dit weekend 23 en 24 juli wordt er in Leuven gespeeld. Ik ga er ook van de partij zijn .


  • #2
    Re: smash

    Mooi foto spijtig dat het vingertopje er bovenaan net niet opstaat, maar dat is om moeilijk te doen

    Leuk shot.

    Dommi
    Canon 20D/40D + Canon 25-105 4L + Canon 70-200L f4 + Canon 100 2.8 Macro + Canon 50 1.4 + Ext 1.4 II + Flash 580Ex

    Comment


    • #3
      Re: smash

      Kan mij de uren voor in Leuven doorgeven, want ik moet werken op Zaterdag en zou misschien ook graag gaan shooten (is 5min wandelen van men werk )
      Canon 300D
      Canon 18-55mm
      Canon 70-300mm

      Comment


      • #4
        Re: smash

        Oorspronkelijk geplaatst door aikon
        Kan mij de uren voor in Leuven doorgeven, want ik moet werken op Zaterdag en zou misschien ook graag gaan shooten (is 5min wandelen van men werk )
        is de ganse dag ... in Blankenberge begon het om 9u al

        Comment


        • #5
          Re: smash

          Ook enig idee tot wat uur... heb heb namelijk van 9 - 17:30 de plicht om op mijn werk te zijn

          En hoe gaat het zitten met toegangsgeld, of kan men gewoon achter de bakken ook gaan staan? (Heb al eens een kijkje gaan nemen )

          Verder is dit eigenlijk een knappe foto wat ik zonet ben vereten te melden
          Canon 300D
          Canon 18-55mm
          Canon 70-300mm

          Comment


          • #6
            Re: smash

            Oorspronkelijk geplaatst door aikon
            Ook enig idee tot wat uur... heb heb namelijk van 9 - 17:30 de plicht om op mijn werk te zijn

            En hoe gaat het zitten met toegangsgeld, of kan men gewoon achter de bakken ook gaan staan? (Heb al eens een kijkje gaan nemen )

            Verder is dit eigenlijk een knappe foto wat ik zonet ben vereten te melden
            inkom is er niet
            je mag gewoon vrije langs de pleinen achter het hekwerk staan
            maar als je tot half zes moet werken ga je nie veel meer van volley meemaken
            vrees ik

            Comment


            • #7
              Re: smash

              heel mooi !
              Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

              Comment


              • #8
                Re: smash

                Die dames van de volleybal, hebben toch dat net iets strakkere k*ntje
                Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

                Comment

                Working...
                X