Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nachtwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nachtwerk

    Last edited by Guest9; 21 juni 2006, 19:16.

  • #2
    Re: Nachtwerk

    Amai ge zat ver... twas niet te doen van het volk alleszins... ben daar ook even geweest waar jij zat maar ben dan toch terug gekeerd tot aan de 'bol' van de watersportbaan omdat ik daar reflecties in het water ging kunnen zien... niet gerekend op die gasten met hun kano's en roeibootjes natuurlijk... grmbl! Zouden ze mogen verbieden van mij, tzit in ons zicht en ze zitten veel te dicht in de zone waar de overschot van vuurwerk neer komt (as en papierflarden enzo).
    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

    Comment


    • #3
      Re: Nachtwerk

      Prachtige foto Roland Mooie kleuren en compo
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Nachtwerk

        Aha, da was da geroemel waar onze jongste niet kon van slapen .

        Mag ik een tip geven? Zet uw WB op "tungsten", dan krijg je de mooiste kleuren.

        Comment


        • #5
          Re: Nachtwerk

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
          Aha, da was da geroemel waar onze jongste niet kon van slapen .

          Mag ik een tip geven? Zet uw WB op "tungsten", dan krijg je de mooiste kleuren.
          beste dank voor de tip, ga daar zeker in het vervolg rekening met houden
          Gisteren voor de eerste maal op 2 jaar mijn 10D kunnen blokkeren, waarschijnlijk door met de afstandsbediening te vlug na elkaar af te drukken. Rap opgelost 2 batt. eruit en OK

          Comment


          • #6
            Re: Nachtwerk

            Ook weer een mooie Roland

            Dirk
            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

            Comment


            • #7
              Re: Nachtwerk

              Vree wijze foto.

              /Muggenziftmode on:
              Misschien toch die witte vlekken linksonder wegclonen?
              /Muggenziftmode off

              seppuku.

              Comment


              • #8
                Re: Nachtwerk

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                Mag ik een tip geven? Zet uw WB op "tungsten", dan krijg je de mooiste kleuren.
                Met alle respect hoor, maar ik heb dat vlug eens geprobeerd op enkele van de > 50 vuurwerkfoto's van Macy's, en ik vind dat nogal tegenvallen.
                Is me wat te steriel. Maar 't kan natuurlijk ofwel aan het de aard van de foto liggen (nog andere dingen te zien of niet), of een kwestie van persoonlijke smaak zijn.

                Dirk
                Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

                Comment


                • #9
                  Re: Nachtwerk

                  Mooi

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nachtwerk

                    Knappe Roland
                    mvg,
                    Ludo V.

                    Comment

                    Working...
                    X