Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk @ Gentse Feesten - Watersportbaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurwerk @ Gentse Feesten - Watersportbaan

    Nog een album van het vuurwerk daarjuist (woensdagavond 23 uur). Beetje korter dan anders (25 minuten) en de muziek was niet zo schitterend naar mijn mening... enorm veel volk en muggen, groots opgezette organisatie. Viel best mee, een paar zeer mooie nieuwe patronen/tekeningen gezien.

    Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

  • #2
    Re: Vuurwerk @ Gentse Feesten - Watersportbaan

    proficiat mooie serie en een paar pareltjes bij ( k' hou de mijne nog wat achter )
    ook van dolly een dikke

    Comment


    • #3
      Re: Vuurwerk @ Gentse Feesten - Watersportbaan

      Ik heb nochtans niet echt veel door de zoeker zitten kijken, het was eerder mikken en afdrukken op goed geluk... Breedhoek had je wel nodig daar waar ik stond, praktisch nooit echt moeten inzoomen. Het vuurwerk was wel zeer divers qua lichtsterkte, heb wel een aantal keren moeten veranderen van instellingen omdat er teveel licht was...
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: Vuurwerk @ Gentse Feesten - Watersportbaan

        Oorspronkelijk geplaatst door Wim
        Ik heb nochtans niet echt veel door de zoeker zitten kijken, het was eerder mikken en afdrukken op goed geluk... Breedhoek had je wel nodig daar waar ik stond, praktisch nooit echt moeten inzoomen. Het vuurwerk was wel zeer divers qua lichtsterkte, heb wel een aantal keren moeten veranderen van instellingen omdat er teveel licht was...
        ik werk wel op een andere wijze voor dergelijke evenementen, ter info steeds op statief, f 8 - 11 - 16 en bulb en tellen en zoeker .... lukt meestal wel, het grootste probleem was terug naar huis geraken op 1,5 km een uur en half gedaan nadien editeren opsturen om tot de conclusie te komen dat Gent zich zelf de moeite niet trooste vandaag ook maar een foto van het vuurwerk van derden te publiceren

        Comment


        • #5
          Re: Vuurwerk @ Gentse Feesten - Watersportbaan

          Je werkt zeer correct, ik zou het ook zo moeten doen om het beste resultaat te krijgen... Maar toch doe ik het uit de losse hand omdat ik ertegen op zie om met een statief rond te zeulen en heb ook niet zoveel zin om meer met de camera bezig te zijn dan naar het vuurwerk te kijken... Ik heb als gevolg dus geen perfect vloeiende lijnen (kan ook niet anders bij 2 tot 8 seconden belichting).
          Ik was te voet... had je toch ook kunnen doen? Als ik naar stad ga is het ook altijd te voet, op 10 minuten sta je op de Korenmarkt.

          groeten,
          wim
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

          Comment

          Working...
          X