Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

    Vanaf vandaag woensdag 20 juliin de ALDI Nederland.. en voor maar 4.99!!!

    Glossy fotopapier
    50 vel
    • hoogglanzend
    • geschikt voor diverse inkjetprinters
    • zeer snel droog door micro-poreus
    filmlaagje
    • tot 5760 dpi
    • 240 g/m2

    Zie ook; http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_29/OFF05.HTM

    Maar... het is wel in een andere verpakking dan die van, verleden jaar???
    'k kan niet goed lezen wie de fabrikant is.


    Het verwonderd me wel dat hiervan hier op BD nog geen melding is van gemaakt...

    Graag dringend wat meer info vanuit Nederland en testen aub!!...

  • #2
    Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

    Het is een andere soort dan dat van vorig jaar (het is ook dikker). Als ze dat nu in Nederland verkopen, dan hebben ze dat binnen enkele weken hier ook in de winkels liggen, en dan haal ik zo snel mogelijk een pakje om wat testprints te maken op de Pixma IP5000 .

    Als de resultaten dan goed zijn, dan rij ik wel eerst zo snel mogelijk terug naar den Aldi om een grote voorraad in te slaan, en daarna zal ik hier op het forum wel laten weten hoe goed het is .

    (Anders is het uitverkocht voor ik terug in de winkel geraak .)
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
      Het is een andere soort dan dat van vorig jaar (het is ook dikker). Als ze dat nu in Nederland verkopen, dan hebben ze dat binnen enkele weken hier ook in de winkels liggen, en dan haal ik zo snel mogelijk een pakje om wat testprints te maken op de Pixma IP5000 .

      Als de resultaten dan goed zijn, dan rij ik wel eerst zo snel mogelijk terug naar den Aldi om een grote voorraad in te slaan, en daarna zal ik hier op het forum wel laten weten hoe goed het is .

      (Anders is het uitverkocht voor ik terug in de winkel geraak .)


      Kan je nu niet aan enkele exemplaren geraken en ze nu reeds op uw 'gemak' uit-testen.

      't is maar dat ik een stormvloed verwacht hier, als het in BE uitkomt...

      Comment


      • #4
        Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
        Kan je nu niet aan enkele exemplaren geraken en ze nu reeds op uw 'gemak' uit-testen.

        't is maar dat ik een stormvloed verwacht hier, als het in BE uitkomt...
        Ik ga nu niet speciaal naar Nederland rijden om er een Aldi-winkel te zoeken .

        Edit:
        De nieuwe folder voor volgende week staat nu online op de Aldi-website, maar er staat nog geen fotopapier bij.
        Als dat op 3 augustus hier in de winkel ligt, dan kan ik het al vroeg testen, want dan heb ik nog verlof. Maar als het een week later is, dan kan ik pas op donderdag bij de Aldi geraken omdat ik dan die woensdag (10/8) de hele dag op (niet op de baan zelf natuurlijk ) het circuit van Zolder zal zijn om foto's te maken van motoren (Trackday Denny Lannoo).
        Last edited by Black B@ndit; 20 juli 2005, 14:39.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
          Ik ga nu niet speciaal naar Nederland rijden om er een Aldi-winkel te zoeken .
          Tenzij...(harde wenk ) er zo een goede en brave Nederlandse ziel + BD'r is doe zo vriendlijk jou een paar van die blz. opstuurd, zo jij die dan kan uittesten voor ons..

          Comment


          • #6
            Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
            Tenzij...(harde wenk ) er zo een goede en brave Nederlandse ziel + BD'r is doe zo vriendlijk jou een paar van die blz. opstuurd, zo jij die dan kan uittesten voor ons..
            Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, als het papier dan goed is kunnen we met de karretjes gaan klaarstaan tegen dat ze de winkel open doen .
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

              Ik wil wel voor de liefhebbers wat fotopapier inkopen. Zal het zelf (nog) niet gaan gebruiken, want ik heb nog geen fotoprinter.
              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
              --------

              Comment


              • #8
                Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

                Ik heb vorig jaar een aantal pakken gekocht. Het printresultaat is prima, maar al heel snel beginnen de zwartkleuren te veranderen in rood en dat terwijl er niet of nauwelijks daglicht bij gekomen is. Bovendien hadden veel pakken beschadigd papier In de lengterichting van het papier. Die pakken kon ik dus zo weer terug kon brengen naar de winkel.

                Ik hoop voor alle balngstellenden dat het nieuwe papier een stuk beter is.

                Gr. Robert (NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Vanaf vandaag Fotopapier ALDI Nederland!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door rzwart2
                  Ik heb vorig jaar een aantal pakken gekocht. Het printresultaat is prima, maar al heel snel beginnen de zwartkleuren te veranderen in rood en dat terwijl er niet of nauwelijks daglicht bij gekomen is. Bovendien hadden veel pakken beschadigd papier In de lengterichting van het papier. Die pakken kon ik dus zo weer terug kon brengen naar de winkel.

                  Ik hoop voor alle balngstellenden dat het nieuwe papier een stuk beter is.

                  Gr. Robert (NL)
                  Is dat dezelfde soort als die er nu verkocht wordt bij de Aldi?

                  Want dan moet er niets getest worden. Papier waarbij de foto's vrij snel verkleuren, daar kunnen we niets mee aanvangen .

                  Hier verkochten ze vorige jaar Sihl-papier, dat wel problemen gaf met groenzweem, maar de kleuren blijven na het printen wel lang goed. Met wat kleuraanpassingen aan de foto's voor het printen was er wel een redelijk resultaat uit te halen.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment

                  Working...
                  X