Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Praag / prijzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Praag / prijzen

    heeft iemand ervaring met de prijzen van materiaal voor fotografie in Praag? Ik ga binnenkort daar eens langs. Ben nu aan het twijfelen of ik me op voorhand een lens ga aanschaffen (zeker dat je ze daar kan gebruiken) of of ik me er daar een ga proberen kopen. Ideeen of opmerkingen?
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

  • #2
    Re: Praag / prijzen

    Praag op zich is duur tot zéér duur, ik denk dat het om diverse redenen beter en beterKOOP is om ze hiet te kopen...

    Comment


    • #3
      Re: Praag / prijzen

      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
      Praag op zich is duur tot zéér duur, ik denk dat het om diverse redenen beter en beterKOOP is om ze hiet te kopen...
      heb daar eerlijk gezegd vorig jaar niet veel van ondervonden. Eten en drinken is iets duurder dan buiten de stad maar toch weer echt niet om te zeggen...
      Ik herriner me nog naar prijzen van computers gekeken te hebben en die waren soms een derde tot de helft goedkoper dan bij ons (om nog niet te spreken in vergelijking met die van de Aldi) Mijn gasten heben er een voorraad jeans broeken ingeslagen omdat ze zo goedkoop waren en zelf heb ik er een hoop boeken en een schaakbord gekocht. We hebben er de hele dag geparkeerd voor 2 euro....
      Fotowinkels ben ik er niet tegengekomen...dus daar kan ik iets over zeggen.
      Fantastische stad Praag anders; sfeer, monumenten, mensen...
      echt iets om te fotgraferen
      Mac

      Comment

      Working...
      X